Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Stalin_Brando
Last Activity:
Sep 22, 2019 at 9:30 PM
Joined:
Oct 5, 2005
Messages:
4,946
Kodex Kool Kredits:
2,476
Positive ratings received:
194
Neutral ratings received:
723
Negative ratings received:
67

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 50 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 216 0
hopw roewur ne 212 0
Brofist 3,389 71
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 13 0
nice 77 0
thumbs down 3 0
Up Yours 5 0
Cheers!! 30 0
Funny 3,201 0
not sure if serious 15 0
rolleyes 8 0
Agree 552 0
Disagree 103 0
incline 142 0
decline 113 0
Edgy 13 0
meh 74 0
FAKE NEWS 34 0
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 18 0
Whatever shit you posted didn't load 83 0
Yes 127 0
No 26 0
STOP! posting 6 0
Rage 81 0
:( 7 0
Despair 137 0
Thanks! 84 0
Prestigious 235 0
Salute 244 0
Makes you think... 31 0
Interesting 58 0
Informative 362 0
[citation needed] 81 0
Friendly 195 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 25 0
Bro, do you even lift? 3 0
When words are not enough 8 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 113 0
Creative 160 0
butthurt 60 0
Racist 58 0
Absolutely Haram 6 0
Deus Vult 15 0
"It was Aliens" 55 0
sheeple 45 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 61 0
it is a mystery 148 0
Old 108 0
/facepalm/ 11 0
honk honk! 31 0
M'lady 15 0
Bad Spelling 35 0
WTF am I reading 123 0
Nuke it from orbit 16 0
retadred 58 0
Shit 305 0
quality shit 9 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 6 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 87 0
(autism) 10 0
Doggy 86 0
Kitty 12 0
what? 12 0
Hoo 9 0
popamole 4 0
Balanced 37 0
PIRACY IS WRONG 2 0
covfefe 11 0
Yuge! 16 0
Best Deal! 11 0
WTF!? 9 0
Love! 5 0
Build the Wall! 57 0
Win! 4 0
Yes! 26 0
Disgusting! 39 0
You're Fired! 43 0
:M 108 0
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Stalin_Brando

Arcane, Male

Sssssshhhhhhh Sep 6, 2017

Stalin_Brando was last seen:
Sep 22, 2019 at 9:30 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)