Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Stella Brando
Last Activity:
Feb 17, 2020 at 11:24 PM
Joined:
Oct 5, 2005
Messages:
5,038
Kodex Kool Kredits:
2,539
Positive ratings received:
222
Neutral ratings received:
824
Negative ratings received:
72

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 3
Participation Award 54 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 235 4
hopw roewur ne 234 1
Brofist 3,449 82
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 13 15
nice 100 10
thumbs down 3 1
Up Yours 7 1
Cheers!! 36 13
Funny 3,448 2
not sure if serious 18 1
rolleyes 9 1
Agree 578 4
Disagree 106 2
incline 159 7
decline 125 4
Edgy 13 2
meh 75 1
FAKE NEWS 38 3
cool story bro 6 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 23 1
Whatever shit you posted didn't load 84 0
Yes 139 13
No 33 8
STOP! posting 8 3
Rage 82 1
:( 9 4
Despair 143 2
Thanks! 84 11
Prestigious 249 4
Salute 253 2
Makes you think... 40 10
Interesting 62 8
Informative 374 2
[citation needed] 83 4
Friendly 246 9
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 32 1
Bro, do you even lift? 3 3
How DARE you!?? 12 2
When words are not enough 11 0
Okily Dokily! 1 4
Useful 0 1
Slam dunk! 2 4
Fabulously Optimistic 125 5
Creative 174 0
butthurt 60 0
Racist 61 3
Absolutely Haram 6 1
Deus Vult 19 2
"It was Aliens" 55 6
sheeple 46 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 3
cuck 62 3
it is a mystery 159 4
Old 121 0
/facepalm/ 13 1
honk honk! 42 1
M'lady 16 3
Bad Spelling 36 3
WTF am I reading 136 0
Nuke it from orbit 20 3
retadred 61 0
Shit 311 0
quality shit 10 2
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 7 1
Equip the Ring 2 3
Excited! 103 3
(autism) 11 5
Doggy 93 6
Kitty 13 2
what? 16 2
Hoo 12 0
That's an Elephant 2 1
popamole 6 3
Balanced 37 5
PIRACY IS WRONG 2 1
covfefe 11 0
Yuge! 16 0
Best Deal! 11 0
WTF!? 9 0
Love! 5 0
Build the Wall! 57 0
Win! 4 0
Yes! 26 0
Disgusting! 40 0
You're Fired! 43 0
:M 114 2
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Female

Stella Brando

Arcane, Female

Sssssshhhhhhh Sep 6, 2017

Stella Brando was last seen:
Feb 17, 2020 at 11:24 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)