Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
sullynathan
Last Activity:
Apr 8, 2020 at 9:32 PM
Joined:
Dec 22, 2015
Messages:
6,016
Kodex Kool Kredits:
286
Positive ratings received:
262
Neutral ratings received:
989
Negative ratings received:
109

Post Ratings

Received: Given:
Button 9 0
Participation Award 97 14
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 144 412
hopw roewur ne 295 80
Brofist 1,538 340
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 20 0
nice 39 0
thumbs down 6 0
Up Yours 17 0
Cheers!! 14 0
Funny 1,006 1,521
not sure if serious 32 0
rolleyes 30 0
Agree 1,489 630
Disagree 454 818
incline 217 539
decline 301 393
Edgy 60 42
meh 108 6
FAKE NEWS 176 101
cool story bro 46 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 20 122
Whatever shit you posted didn't load 31 25
Yes 282 348
No 107 1
STOP! posting 35 0
Rage 60 108
:( 24 0
Despair 204 321
Thanks! 53 157
Prestigious 64 45
Salute 121 68
Makes you think... 26 0
Interesting 26 8
Informative 303 361
[citation needed] 209 578
Friendly 442 21
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 45 0
Bro, do you even lift? 20 0
How DARE you!?? 2 0
When words are not enough 13 226
Okily Dokily! 1 0
Useful 1 0
Slam dunk! 5 0
Fabulously Optimistic 174 144
Creative 15 3
butthurt 195 250
Racist 66 62
Absolutely Haram 4 0
Deus Vult 10 5
"It was Aliens" 42 45
sheeple 39 35
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 25 0
cuck 132 128
it is a mystery 267 210
Old 81 321
/facepalm/ 26 0
honk honk! 63 26
coof 2 0
M'lady 17 1
Bad Spelling 69 127
WTF am I reading 170 365
Nuke it from orbit 11 2
retadred 733 755
Shit 521 875
quality shit 3 0
Slurp this person's delicious asshole 4 0
Heresy 8 0
Equip the Ring 7 0
Excited! 154 265
(autism) 9 0
Doggy 59 11
Kitty 9 0
what? 41 0
Hoo 9 0
That's an Elephant 1 0
popamole 30 0
Balanced 71 36
PIRACY IS WRONG 36 0
covfefe 4 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 4 0
Love! 0 0
Build the Wall! 7 0
Win! 0 0
Yes! 5 0
Disgusting! 20 4
You're Fired! 14 0
:M 96 29
M: 1 0
7e7e7 0 0

Stalking 1

Stalkers 1

Gender:
Male
Location:
Not Europe
Occupation:
trap

sullynathan

Arcane, Male, from Not Europe

How does everyone and their mom have a high end PC on the internet Mar 19, 2020

sullynathan was last seen:
Apr 8, 2020 at 9:32 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)