Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Tavernking
Last Activity:
Oct 14, 2019 at 11:40 AM
Joined:
Sep 1, 2017
Messages:
350
Kodex Kool Kredits:
44
Positive ratings received:
63
Neutral ratings received:
234
Negative ratings received:
11

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 0
Participation Award 130 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 51 10
hopw roewur ne 35 3
Brofist 72 34
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 10 0
nice 9 0
thumbs down 0 0
Up Yours 10 0
Cheers!! 6 0
Funny 271 35
not sure if serious 12 0
rolleyes 5 0
Agree 115 20
Disagree 42 14
incline 62 9
decline 43 8
Edgy 27 6
meh 14 0
FAKE NEWS 28 4
cool story bro 8 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 5 4
Whatever shit you posted didn't load 11 0
Yes 66 8
No 18 0
STOP! posting 6 0
Rage 8 3
:( 5 0
Despair 47 5
Thanks! 12 7
Prestigious 26 14
Salute 36 6
Makes you think... 18 0
Interesting 13 0
Informative 49 9
[citation needed] 18 4
Friendly 97 4
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 5 0
Bro, do you even lift? 8 0
When words are not enough 9 1
Useful 1 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 44 5
Creative 15 0
butthurt 13 4
Racist 5 1
Absolutely Haram 3 0
Deus Vult 2 1
"It was Aliens" 7 0
sheeple 7 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 7 1
it is a mystery 37 6
Old 23 1
/facepalm/ 5 0
honk honk! 39 0
M'lady 9 0
Bad Spelling 14 1
WTF am I reading 49 3
Nuke it from orbit 0 0
retadred 84 8
Shit 122 8
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 13 0
Excited! 36 5
(autism) 1 0
Doggy 22 1
Kitty 1 0
what? 6 0
Hoo 4 0
popamole 6 0
Balanced 19 7
PIRACY IS WRONG 8 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 2 0
You're Fired! 4 0
:M 15 1
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Tavernking

Don't believe his lies, Male

Tavernking was last seen:
Oct 14, 2019 at 11:40 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)