Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
The Brazilian Slaughter
Last Activity:
Jan 20, 2020 at 6:00 AM
Joined:
May 11, 2007
Messages:
1,871,786
Kodex Kool Kredits:
1,867,985
Positive ratings received:
477
Neutral ratings received:
3,073
Negative ratings received:
511

Post Ratings

Received: Given:
Button 11 1
Participation Award 141 17
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 907 643
hopw roewur ne 502 1,760
Brofist 25,702 101,607
Goldfist 6 0
gimme dem dolla bills 61 48
nice 157 358
thumbs down 4 0
Up Yours 52 0
Cheers!! 99 19
Funny 4,208 29,812
not sure if serious 42 6
rolleyes 36 6
Agree 4,448 7,465
Disagree 646 1,217
incline 1,078 3,935
decline 275 464
Edgy 125 83
meh 154 269
FAKE NEWS 328 684
cool story bro 29 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 107 15
Whatever shit you posted didn't load 19 12
Yes 642 354
No 134 91
STOP! posting 9 2
Rage 234 2,636
:( 31 38
Despair 600 533
Thanks! 142 52
Prestigious 758 3,573
Salute 1,072 2,398
Makes you think... 147 735
Interesting 248 365
Informative 1,146 3,284
[citation needed] 335 463
Friendly 1,063 1,035
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 76 59
Bro, do you even lift? 29 8
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 33 0
Okily Dokily! 2 0
Useful 11 0
Slam dunk! 3 9
Fabulously Optimistic 743 289
Creative 167 292
butthurt 308 42
Racist 498 750
Absolutely Haram 15 8
Deus Vult 644 1,178
"It was Aliens" 328 2,644
sheeple 64 33
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 16 52
cuck 216 687
it is a mystery 557 1,123
Old 102 12
/facepalm/ 30 4
honk honk! 68 0
M'lady 88 114
Bad Spelling 205 29
WTF am I reading 239 319
Nuke it from orbit 72 112
retadred 593 106
Shit 368 56
quality shit 9 5
Slurp this person's delicious asshole 18 3
Heresy 176 56
Equip the Ring 23 20
Excited! 207 88
(autism) 20 5
Doggy 177 11
Kitty 56 9
what? 35 4
Hoo 22 1
That's an Elephant 2 0
popamole 9 2
Balanced 329 228
PIRACY IS WRONG 11 5
covfefe 83 59
Yuge! 84 33
Best Deal! 160 785
WTF!? 34 15
Love! 26 10
Build the Wall! 283 1,257
Win! 36 31
Yes! 381 761
Disgusting! 156 19
You're Fired! 132 137
:M 242 267
M: 27 11
7e7e7 1 0
Gender:
Male
Location:
Belém do Pará

The Brazilian Slaughter

Arcane, Male, from Belém do Pará

There's something satisfying about running your own hands into your freshly-shaven face. Sorry beardos, clean shaven is so much better. Jan 9, 2020

The Brazilian Slaughter was last seen:
Jan 20, 2020 at 6:00 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)