Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
The Great ThunThun
Joined:
Mar 8, 2018
Messages:
677
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
108
Neutral ratings received:
781
Negative ratings received:
96

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 153 9
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 119 6
hopw roewur ne 123 13
Brofist 922 260
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 7 0
nice 31 0
thumbs down 7 0
Up Yours 16 0
Cheers!! 10 0
Funny 756 751
not sure if serious 48 0
rolleyes 60 0
Agree 1,085 1,652
Disagree 197 398
incline 48 22
decline 30 22
Edgy 38 6
meh 48 0
FAKE NEWS 129 9
cool story bro 24 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 31 2
Whatever shit you posted didn't load 7 1
Yes 196 54
No 59 1
STOP! posting 65 0
Rage 25 13
:( 1 0
Despair 85 854
Thanks! 24 13
Prestigious 72 4
Salute 74 30
Makes you think... 51 0
Interesting 31 0
Informative 95 159
[citation needed] 65 21
Friendly 143 116
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 17 0
Bro, do you even lift? 19 0
How DARE you!?? 10 0
When words are not enough 11 10
Okily Dokily! 2 0
Useful 2 0
Slam dunk! 4 0
Fabulously Optimistic 107 6
Creative 31 2
butthurt 87 4
Racist 24 77
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 14 9
"It was Aliens" 26 6
sheeple 16 38
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 19 0
cuck 58 16
it is a mystery 84 50
Old 44 3
/facepalm/ 44 0
honk honk! 11 12
M'lady 64 0
Bad Spelling 58 0
WTF am I reading 81 178
Nuke it from orbit 7 0
retadred 332 150
Shit 108 21
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 11 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 12 1
(autism) 42 0
Doggy 35 37
Kitty 5 0
what? 41 0
Hoo 7 0
That's an Elephant 2 0
popamole 2 0
Balanced 92 11
PIRACY IS WRONG 9 0
covfefe 3 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 7 1
WTF!? 8 3
Love! 0 0
Build the Wall! 5 2
Win! 0 0
Yes! 8 6
Disgusting! 7 13
You're Fired! 14 6
:M 68 1,227
M: 0 0
7e7e7 1 0
Birthday:
Apr 1, 2001 (Age: 18)

The Great ThunThun

How DARE you!?, 18

:love: Nov 7, 2019


(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)