Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
TZ3K
Last Activity:
Jun 16, 2019 at 7:53 AM
Joined:
May 5, 2014
Messages:
1,114
Kodex Kool Kredits:
1,204
Positive ratings received:
106
Neutral ratings received:
312
Negative ratings received:
10

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 13 29
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 44 63
hopw roewur ne 91 211
Brofist 2,279 1,985
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 11 0
nice 57 0
thumbs down 0 0
Up Yours 4 0
Cheers!! 6 0
Funny 1,405 1,114
not sure if serious 4 0
rolleyes 4 0
Agree 176 181
Disagree 22 7
incline 172 81
decline 53 17
Edgy 5 29
meh 8 3
FAKE NEWS 19 4
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 10 5
Whatever shit you posted didn't load 4 0
Yes 99 19
No 11 1
STOP! posting 3 0
Rage 29 12
:( 3 0
Despair 78 68
Thanks! 11 12
Prestigious 91 41
Salute 107 88
Makes you think... 10 0
Interesting 17 31
Informative 127 188
[citation needed] 15 20
Friendly 73 99
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 41 0
Bro, do you even lift? 3 0
When words are not enough 15 6
Useful 0 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 55 64
Creative 99 33
butthurt 6 51
Racist 7 25
Absolutely Haram 3 0
Deus Vult 5 1
"It was Aliens" 26 65
sheeple 5 4
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 2 8
it is a mystery 49 50
Old 35 17
/facepalm/ 12 0
honk honk! 13 2
M'lady 9 5
Bad Spelling 5 4
WTF am I reading 58 56
Nuke it from orbit 9 0
retadred 16 35
Shit 33 49
quality shit 3 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 0 1
Excited! 92 62
(autism) 4 0
Doggy 25 24
Kitty 2 0
what? 7 0
Hoo 2 0
popamole 2 0
Balanced 24 21
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 1 1
Yuge! 3 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 3 0
Love! 0 0
Build the Wall! 4 0
Win! 1 0
Yes! 3 0
Disgusting! 3 0
You're Fired! 2 0
:M 40 77
M: 2 0

TZ3K

Arcane

Dayyālu gimme the low down on Beppe Grillo. Aug 13, 2016

TZ3K was last seen:
Jun 16, 2019 at 7:53 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)