Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Urthor
Last Activity:
Oct 20, 2018 at 4:05 PM
Joined:
Mar 22, 2015
Parrots:
1,030
Kodex Kool Kredits:
79
Positive ratings received:
26
Neutral ratings received:
131
Negative ratings received:
8

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 9 14
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 32 40
hopw roewur ne 24 11
Brofist 248 406
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 6 23
nice 3 19
thumbs down 2 1
Up Yours 4 4
Cheers!! 5 18
Funny 232 320
not sure if serious 2 1
rolleyes 3 25
Agree 389 469
Disagree 108 77
incline 47 199
decline 29 55
Edgy 7 23
meh 8 8
FAKE NEWS 19 11
cool story bro 1 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 15
Whatever shit you posted didn't load 0 4
Yes 44 94
No 3 25
STOP! posting 3 7
Rage 13 8
:( 0 6
Despair 63 40
Thanks! 17 13
Prestigious 10 45
Salute 17 46
Makes you think... 11 10
Interesting 11 21
Informative 93 150
[citation needed] 33 22
Friendly 25 43
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 1
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 2 7
Useful 2 0
Fabulously Optimistic 34 33
Creative 4 26
butthurt 13 36
Racist 3 21
Absolutely Haram 0 2
Deus Vult 0 7
"It was Aliens" 6 13
sheeple 2 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 18 4
it is a mystery 71 33
Old 25 16
/facepalm/ 0 0
M'lady 2 7
Bad Spelling 7 9
WTF am I reading 56 34
Nuke it from orbit 3 2
retadred 63 35
Shit 24 23
quality shit 1 1
Slurp this person's delicious asshole 0 2
Heresy 3 4
Equip the Ring 2 1
Excited! 13 25
(autism) 0 1
Doggy 7 5
Kitty 2 1
what? 2 1
Hoo 6 7
popamole 0 2
Balanced 36 6
PIRACY IS WRONG 0 1
covfefe 2 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 5 0
Love! 0 0
Build the Wall! 4 0
Win! 0 0
Yes! 16 0
Disgusting! 8 0
You're Fired! 4 0
:M 17 6
M: 0 0

Stalking 1

Gender:
Mudcrab

Urthor

Scholar, Mudcrab

Urthor was last seen:
Oct 20, 2018 at 4:05 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)