Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Zeriel
Last Activity:
Jul 18, 2019 at 8:15 PM
Joined:
Jun 17, 2012
Messages:
6,172
Kodex Kool Kredits:
469
Positive ratings received:
120
Neutral ratings received:
774
Negative ratings received:
66

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 28 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 104 0
hopw roewur ne 31 0
Brofist 5,739 5,156
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 10 0
nice 42 0
thumbs down 1 0
Up Yours 4 0
Cheers!! 22 0
Funny 1,084 0
not sure if serious 13 0
rolleyes 3 0
Agree 1,758 0
Disagree 92 0
incline 129 0
decline 49 0
Edgy 26 0
meh 25 0
FAKE NEWS 40 0
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 4 0
Yes 205 0
No 22 0
STOP! posting 5 0
Rage 40 0
:( 5 0
Despair 252 0
Thanks! 16 0
Prestigious 57 0
Salute 60 0
Makes you think... 72 0
Interesting 21 0
Informative 130 0
[citation needed] 37 0
Friendly 70 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 14 0
Bro, do you even lift? 2 0
When words are not enough 19 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 74 1
Creative 15 0
butthurt 22 0
Racist 60 1
Absolutely Haram 5 0
Deus Vult 25 0
"It was Aliens" 43 0
sheeple 7 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 0
cuck 29 0
it is a mystery 128 0
Old 19 0
/facepalm/ 5 0
honk honk! 23 0
M'lady 23 0
Bad Spelling 3 0
WTF am I reading 40 0
Nuke it from orbit 17 0
retadred 68 0
Shit 22 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 3 0
Excited! 45 0
(autism) 5 0
Doggy 16 0
Kitty 0 0
what? 10 0
Hoo 3 0
popamole 0 0
Balanced 68 0
PIRACY IS WRONG 5 0
covfefe 48 0
Yuge! 14 0
Best Deal! 31 0
WTF!? 7 0
Love! 4 0
Build the Wall! 54 0
Win! 4 0
Yes! 126 0
Disgusting! 43 0
You're Fired! 7 0
:M 67 2
M: 3 0
Gender:
Male

Zeriel

Arcane, Male

HALIBUT... SHEEP'S CHEESE... TOMATOES... Aug 23, 2015

Zeriel was last seen:
Viewing thread, Jul 18, 2019 at 8:15 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)