Official Codex Discord Server

1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

"This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice

Comments on Profile Post by Luzur

1. Zed
    Zed
    nä men jag hörde om den. det är inte mycket man kan göra än att rösta blankt eller SD och hoppas på framtiden.
    Jun 10, 2015
  2. circ
    circ
    rösta på SD, är ni nissar dumma i huvet eller? vilken debatt förövrigt?
    Jun 10, 2015
  3. Luzur
    Luzur
    Stor jävla debatt dom hade tidigare idag? och vad ska man rösta för att rösta rätt enligt dig då? Vänstern? Miljöpartiet?? Pheh.
    Jun 11, 2015
  4. Turisas
    Turisas
    Avlägsna kebab.
    Jun 11, 2015
  5. circ
    circ
    man får väl rösta på vad man vill iofs, även om jag personligen alltid avstått. även SD om herrarna nu så önskar; om ni inte har något emot att bli tänkta som miffon av mig pga att jag aldrig tidigare skådat en sån bunt gråtiga jävla fittor som SD, med så lite mellan öronen.
    Jun 11, 2015
  6. circ
    circ
    jag vet inte hur det var med den här debatten, men herregud vilken låg klass det varit på de människorna som skyller på ditt och datt och gråter på mamma när saker inte går som de vill. men aja.

uppe lite tidigt pga mag ont. hur äre med er?
    Jun 11, 2015
  7. Zed
    Zed
    man gråter inte till mamma; man går till handling, på det enda sättet som man kan göra skillnad. de enda jag skyller något på är våra politiker, och det är inte mindre än rimligt.

o jag har alltid sett dig lite som ett miffo ('han måste ha AS eller nån form av autism') även fast jag inte har haft nån aning om dina politiska åsikter. så tro inte att jag har nåt emot vad du tycker om något - jag bryr mig inte.
    Jun 11, 2015
  8. Luzur
    Luzur
    Kom emot mig bägge två, förhud först, bröder.
    Jun 11, 2015

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)