Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
agentorange
Joined:
Aug 14, 2012
Messages:
4,772
Kodex Kool Kredits:
3,458
Positive ratings received:
365
Neutral ratings received:
1,457
Negative ratings received:
175

Post Ratings

Received: Given:
Button 4 15
Participation Award 115 28
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 252 51
hopw roewur ne 253 96
Brofist 15,574 14,741
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 32 29
nice 158 107
thumbs down 3 14
Up Yours 18 178
Cheers!! 60 169
Funny 3,226 949
not sure if serious 21 20
How about this as a button 3 6
feels good man 0 2
rolleyes 44 57
Agree 2,791 2,049
Disagree 220 187
It's a matter of time 3 11
incline 303 259
decline 104 94
Edgy 186 69
meh 64 51
FAKE NEWS 87 52
cool story bro 11 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 57 48
Whatever shit you posted didn't load 18 1
consume product 1 0
Yes 529 88
No 61 151
STOP! posting 21 38
Rage 102 16
:( 20 2
Despair 312 91
Thanks! 81 47
Prestigious 426 75
Salute 394 65
Makes you think... 136 32
Interesting 81 32
Informative 375 190
[citation needed] 130 122
Friendly 602 58
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 54 0
Bro, do you even lift? 19 5
How DARE you!?? 10 0
When words are not enough 50 0
Okily Dokily! 8 5
Useful 5 6
Peaceful protest 1 2
Slam dunk! 22 7
Fabulously Optimistic 113 66
Creative 92 29
Artistic 5 1
butthurt 292 105
Racist 142 59
Absolutely Haram 7 39
Deus Vult 31 2
+20 Social Credit 7 3
"It was Aliens" 88 12
sheeple 23 2
You have issues 0 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 11 62
cuck 72 96
it is a mystery 196 46
Old 80 9
/facepalm/ 11 26
honk honk! 81 3
coof 9 0
M'lady 46 87
Bad Spelling 45 128
WTF am I reading 178 39
Nuke it from orbit 20 19
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 1
retadred 264 560
Shit 210 707
quality shit 8 2
Slurp this person's delicious asshole 16 0
Heresy 12 12
Equip the Ring 7 18
Begone thot! 0 0
Excited! 123 4
(autism) 29 111
Doggy 66 32
Kitty 13 28
what? 30 156
Hoo 23 11
That's an Elephant 7 1
popamole 20 24
Balanced 168 8
PIRACY IS WRONG 16 3
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 4 3
Yuge! 6 1
Best Deal! 13 4
WTF!? 3 0
Love! 1 5
Build the Wall! 7 9
Win! 1 0
Yes! 27 3
Disgusting! 32 7
You're Fired! 8 4
:M 141 4
M: 7 0
7e7e7 0 0
Gender:
Female

agentorange

Arcane, Female


As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.