Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Alkarl
Last Activity:
Jul 22, 2020
Joined:
Oct 9, 2016
Messages:
471
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
15
Neutral ratings received:
31
Negative ratings received:
5

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 3 15
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 16 91
hopw roewur ne 5 20
Brofist 230 941
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 5 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 2 0
Funny 157 1,075
not sure if serious 0 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 2 0
Agree 135 1,175
Disagree 20 53
It's a matter of time 0 0
incline 28 89
decline 5 24
Edgy 11 13
meh 2 0
FAKE NEWS 2 24
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 6
Whatever shit you posted didn't load 0 5
Yes 8 132
No 1 1
STOP! posting 1 0
Rage 0 13
:( 0 0
Despair 7 58
Thanks! 6 23
Prestigious 13 59
Salute 37 54
Makes you think... 3 0
Interesting 4 0
Informative 25 170
[citation needed] 9 28
Friendly 23 20
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 3 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 5 3
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 8 25
Creative 6 31
Artistic 0 0
butthurt 15 24
Racist 4 1
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 1 1
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 0 34
sheeple 0 6
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 2 21
it is a mystery 21 23
Old 1 5
/facepalm/ 1 0
honk honk! 0 1
coof 0 0
M'lady 4 0
Bad Spelling 5 5
WTF am I reading 13 23
Nuke it from orbit 1 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 28 161
Shit 13 50
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 6 27
(autism) 0 0
Doggy 0 11
Kitty 2 0
what? 1 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 6 15
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 1 1
You're Fired! 0 0
:M 8 13
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Alkarl

Learned, Male

Alkarl was last seen:
Jul 22, 2020

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.