Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Azalin
Last Activity:
Aug 3, 2020 at 10:29 PM
Joined:
Mar 16, 2011
Messages:
5,449
Kodex Kool Kredits:
2,776
Positive ratings received:
200
Neutral ratings received:
1,007
Negative ratings received:
122

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 33
Participation Award 25 293
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 83 167
hopw roewur ne 205 709
Brofist 5,199 10,479
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 52 278
nice 147 178
thumbs down 2 1
Up Yours 7 21
Cheers!! 28 81
Funny 4,001 11,424
not sure if serious 6 39
How about this as a button 1 2
rolleyes 8 5
Agree 843 2,614
Disagree 63 80
It's a matter of time 1 2
incline 377 891
decline 147 441
Edgy 10 156
meh 35 123
FAKE NEWS 13 70
cool story bro 1 12
I found this text to be too long and as such I didn't read it 8 119
Whatever shit you posted didn't load 4 42
Yes 289 726
No 38 134
STOP! posting 3 59
Rage 68 73
:( 6 11
Despair 287 258
Thanks! 74 101
Prestigious 212 595
Salute 360 744
Makes you think... 35 58
Interesting 36 88
Informative 236 665
[citation needed] 30 132
Friendly 434 189
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 71 76
Bro, do you even lift? 13 67
How DARE you!?? 3 29
When words are not enough 37 98
Okily Dokily! 0 3
Useful 0 8
Slam dunk! 14 24
Fabulously Optimistic 114 353
Creative 136 175
Artistic 2 14
butthurt 33 359
Racist 112 182
Absolutely Haram 8 28
Deus Vult 34 282
+20 Social Credit 0 34
"It was Aliens" 55 177
sheeple 18 36
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 34
cuck 18 208
it is a mystery 156 555
Old 61 335
/facepalm/ 9 94
honk honk! 34 247
coof 5 53
M'lady 16 46
Bad Spelling 25 37
WTF am I reading 116 520
Nuke it from orbit 41 445
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 0
retadred 20 102
Shit 50 242
quality shit 6 48
Slurp this person's delicious asshole 5 17
Heresy 8 140
Equip the Ring 2 35
Excited! 280 175
(autism) 4 49
Doggy 192 338
Kitty 81 195
what? 18 173
Hoo 9 51
That's an Elephant 1 17
popamole 8 19
Balanced 116 238
PIRACY IS WRONG 2 43
covfefe 13 44
Yuge! 16 42
Best Deal! 33 55
WTF!? 6 14
Love! 3 16
Build the Wall! 21 299
Win! 13 30
Yes! 28 26
Disgusting! 16 333
You're Fired! 4 39
:M 89 145
M: 3 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Azalin

Arcane, Male

Azalin was last seen:
Aug 3, 2020 at 10:29 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.