Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Azalin
Last Activity:
Jun 18, 2021 at 4:37 PM
Joined:
Mar 16, 2011
Messages:
5,816
Kodex Kool Kredits:
2,776
Positive ratings received:
287
Neutral ratings received:
1,564
Negative ratings received:
130

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 35
Participation Award 28 318
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 95 173
hopw roewur ne 246 760
Brofist 5,429 10,594
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 71 344
nice 209 211
thumbs down 2 1
Up Yours 7 24
Cheers!! 46 96
Funny 5,519 13,768
not sure if serious 10 42
How about this as a button 19 7
feels good man 45 36
rolleyes 9 5
Agree 959 2,851
Disagree 68 80
It's a matter of time 6 34
incline 465 1,044
decline 157 505
Edgy 19 170
meh 47 136
FAKE NEWS 21 83
cool story bro 2 12
I found this text to be too long and as such I didn't read it 11 148
Whatever shit you posted didn't load 8 68
consume product 4 7
Yes 406 898
No 56 204
STOP! posting 3 70
Rage 80 78
Sad 7 15
Despair 355 302
Thanks! 88 107
Prestigious 290 778
Salute 449 835
Makes you think... 57 70
Interesting 40 102
Informative 284 709
[citation needed] 32 140
Friendly 561 209
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 151 86
Bro, do you even lift? 20 86
How DARE you!?? 7 39
When words are not enough 58 108
Okily Dokily! 3 4
Useful 6 11
Peaceful protest 13 23
Slam dunk! 21 25
Fabulously Optimistic 126 379
Creative 149 180
Artistic 8 35
butthurt 34 376
Racist 120 194
Absolutely Haram 24 38
Deus Vult 60 328
+20 Social Credit 0 55
"It was Aliens" 94 248
sheeple 22 38
Someone has issues 1 11
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 36
cuck 20 227
it is a mystery 181 614
Old 93 390
/facepalm/ 12 116
honk honk! 55 299
coof 5 63
M'lady 20 55
Bad Spelling 28 45
WTF am I reading 135 574
Nuke it from orbit 44 498
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 4
retadred 21 105
Shit 57 255
quality shit 6 53
Slurp this person's delicious asshole 11 18
Heresy 15 159
Equip the Ring 5 43
Begone thot! 12 20
Excited! 349 179
(autism) 6 54
Doggy 220 423
Kitty 107 241
what? 20 198
Hoo 19 58
That's an Elephant 14 46
popamole 10 20
Balanced 138 268
PIRACY IS WRONG 6 56
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 1 4
covfefe 15 44
Yuge! 22 48
Best Deal! 33 58
WTF!? 6 14
Love! 3 17
Build the Wall! 21 303
Win! 14 38
Yes! 28 29
Disgusting! 40 457
You're Fired! 4 40
:M 105 158
M: 3 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Azalin

Arcane, Male

Azalin was last seen:
Viewing forum list, Jun 18, 2021 at 4:37 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.