Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
boobio
Last Activity:
Oct 7, 2021
Joined:
Oct 2, 2011
Messages:
532
Kodex Kool Kredits:
945
Positive ratings received:
155
Neutral ratings received:
414
Negative ratings received:
42

Post Ratings

Received: Given:
Button 8 0
Participation Award 55 12
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 23 114
hopw roewur ne 191 100
Brofist 1,034 15,532
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 5 0
nice 20 0
thumbs down 1 0
Up Yours 12 0
Cheers!! 2 0
Funny 767 1,028
not sure if serious 3 0
Fishy 1 0
How about this as a button 1 0
feels good man 0 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 17 0
Agree 116 3,205
Disagree 40 795
It's a matter of time 0 0
incline 63 364
decline 105 790
Edgy 23 56
meh 26 63
FAKE NEWS 18 101
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 102 45
Whatever shit you posted didn't load 22 11
consume product 0 0
Yes 61 38
No 41 40
STOP! posting 7 0
Rage 30 305
sad 3 0
Despair 66 121
Thanks! 7 42
Prestigious 34 107
Salute 48 232
Makes you think... 11 0
Interesting 7 52
Informative 124 1,963
[citation needed] 15 237
Friendly 44 35
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 5 0
Bro, do you even lift? 2 0
How DARE you!?? 6 0
When words are not enough 6 6
Okily Dokily! 2 0
Useful 1 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 42 179
Creative 14 69
Artistic 0 0
butthurt 36 334
Racist 33 470
Absolutely Haram 7 0
Deus Vult 20 16
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 15 115
sheeple 2 11
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 17 0
cuck 35 154
it is a mystery 81 224
Old 84 36
/facepalm/ 31 0
honk honk! 107 80
M'lady 6 2
Math! 0 0
Bad Spelling 13 13
WTF am I reading 77 99
Nuke it from orbit 37 1
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 66 425
Shit 114 603
quality shit 7 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 4 0
Begone thot! 0 0
Excited! 22 78
(autism) 50 0
Doggy 19 12
Kitty 0 0
what? 14 0
Hoo 4 0
That's an Elephant 0 0
popamole 2 0
Balanced 16 29
PIRACY IS WRONG 3 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 4 0
Yuge! 5 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 2 1
Love! 1 0
Build the Wall! 9 0
Win! 1 0
Yes! 5 1
Disgusting! 39 8
You're Fired! 4 0
:M 21 67
M: 0 0
7e7e7 0 0

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.