Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Bradylama
Last Activity:
Aug 11, 2017
Joined:
Jul 24, 2006
Messages:
23,410
Kodex Kool Kredits:
1,260
Positive ratings received:
122
Neutral ratings received:
279
Negative ratings received:
228

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 1 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 304 63
hopw roewur ne 238 21
Brofist 7,146 23,497
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 1 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 2,131 448
not sure if serious 0 0
How about this as a button 0 0
feels good man 0 0
rolleyes 0 0
Agree 751 231
Disagree 262 48
It's a matter of time 0 0
incline 21 1
decline 25 3
Edgy 0 0
meh 34 5
FAKE NEWS 1 0
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 0 0
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 29 3
:( 0 0
Despair 40 2
Thanks! 40 11
Prestigious 58 10
Salute 170 105
Makes you think... 1 0
Interesting 37 0
Informative 320 26
[citation needed] 193 3
Friendly 71 8
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 0 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 157 28
Creative 99 1
Artistic 0 0
butthurt 328 71
Racist 228 38
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 30 11
sheeple 35 8
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 211 13
it is a mystery 20 2
Old 55 8
/facepalm/ 0 0
honk honk! 1 0
coof 0 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 29 0
WTF am I reading 39 0
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 715 150
Shit 933 15
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Begone thot! 0 0
Excited! 56 12
(autism) 0 0
Doggy 54 21
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 0 0
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 19 0
Yuge! 7 0
Best Deal! 10 0
WTF!? 20 0
Love! 1 0
Build the Wall! 32 0
Win! 15 0
Yes! 36 0
Disgusting! 36 0
You're Fired! 101 0
:M 121 24
M: 0 0
7e7e7 0 0
Birthday:
Mar 2, 1985 (Age: 35)
Home Page:
Location:
Oklahomo
Occupation:
Former Steel Detailer/student /Tech Support Drone

Bradylama

Dumbfuck!, 35, from Oklahomo

https://media.giphy.com/media/37H5XhwrXuHPq/giphy.gif Nov 15, 2016

Bradylama was last seen:
Aug 11, 2017

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.