Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Darth Roxor
Last Activity:
Sep 23, 2021 at 7:38 AM
Joined:
May 29, 2008
Messages:
1,874,974
Kodex Kool Kredits:
1,868,098
Positive ratings received:
2,003
Neutral ratings received:
7,098
Negative ratings received:
761

Post Ratings

Received: Given:
Button 16 18
Participation Award 227 206
'k 7 0
Acknowledge this user's Agenda 1,678 1,389
hopw roewur ne 598 520
Brofist 45,808 9,555
Goldfist 31 92
gimme dem dolla bills 211 53
nice 731 124
thumbs down 14 1
Up Yours 77 37
Cheers!! 324 29
Funny 20,619 45
not sure if serious 56 0
Fishy 14 5
How about this as a button 81 64
feels good man 71 10
sheeeeiiiit 2 0
rolleyes 64 0
Agree 11,027 42
Disagree 728 6
It's a matter of time 32 21
incline 2,342 75
decline 558 47
Edgy 394 4
meh 198 13
FAKE NEWS 340 162
cool story bro 53 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 98 35
Whatever shit you posted didn't load 157 6
consume product 10 5
Yes 2,449 466
No 203 60
STOP! posting 32 43
Rage 674 66
sad 92 0
Despair 1,729 240
Thanks! 512 73
Prestigious 1,847 225
Salute 1,899 380
Makes you think... 503 59
Interesting 367 29
Informative 2,169 630
[citation needed] 505 135
Friendly 1,670 17
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 275 250
Bro, do you even lift? 68 6
How DARE you!?? 64 79
When words are not enough 275 40
Okily Dokily! 34 20
Useful 25 2
Peaceful protest 18 40
Slam dunk! 58 6
Fabulously Optimistic 653 177
Creative 324 89
Artistic 22 39
butthurt 531 132
Racist 661 300
Absolutely Haram 60 27
Deus Vult 524 18
+20 Social Credit 34 19
"It was Aliens" 434 103
sheeple 80 36
Someone has issues 6 5
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 31 51
cuck 164 107
it is a mystery 1,042 182
Old 261 94
/facepalm/ 50 7
honk honk! 235 47
M'lady 124 36
Math! 1 0
Bad Spelling 350 211
WTF am I reading 568 116
Nuke it from orbit 139 7
Grab the minigun, there are demons here to smite 22 13
retadred 434 35
Shit 478 11
quality shit 34 26
Slurp this person's delicious asshole 16 6
Heresy 96 58
Equip the Ring 48 18
Begone thot! 4 10
Excited! 527 35
(autism) 30 12
Doggy 565 65
Kitty 121 1
what? 76 19
Hoo 60 0
That's an Elephant 17 4
popamole 62 13
Balanced 764 235
PIRACY IS WRONG 57 25
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 18 68
covfefe 84 141
Yuge! 97 105
Best Deal! 135 310
WTF!? 26 64
Love! 26 19
Build the Wall! 242 83
Win! 41 6
Yes! 192 161
Disgusting! 288 63
You're Fired! 37 153
:M 951 2,529
M: 65 27
7e7e7 1 0
Gender:
Male
Home Page:
Location:
Djibouti
Occupation:
Count von Internet

Darth Roxor

Wielder of the Huegpenis, Male, from Djibouti

"The dong will be better tomorrow." - Dong Quayle Nov 14, 2020

Darth Roxor was last seen:
Viewing thread Any RPGs with medieval Christian chivalry?, Sep 23, 2021 at 7:38 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.