Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
dcfedor
Last Activity:
Oct 28, 2020 at 12:42 AM
Joined:
Mar 11, 2012
Messages:
104
Kodex Kool Kredits:
1,421
Positive ratings received:
1
Neutral ratings received:
8
Negative ratings received:
0

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 0 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 1 0
hopw roewur ne 0 0
Brofist 638 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 2 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 1 0
Funny 9 0
not sure if serious 0 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 0 0
Agree 7 0
Disagree 0 0
It's a matter of time 0 0
incline 16 0
decline 1 0
Edgy 0 0
meh 0 0
FAKE NEWS 0 0
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 1 0
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 0 0
:( 0 0
Despair 1 0
Thanks! 0 0
Prestigious 6 0
Salute 20 0
Makes you think... 0 0
Interesting 2 0
Informative 8 0
[citation needed] 0 0
Friendly 23 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 0 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 0 0
Creative 0 0
Artistic 0 0
butthurt 0 0
Racist 0 0
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 0 0
sheeple 0 0
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 0 0
it is a mystery 0 0
Old 0 0
/facepalm/ 0 0
honk honk! 0 0
coof 0 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 0 0
WTF am I reading 1 0
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 0 0
Shit 1 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 2 0
(autism) 0 0
Doggy 0 0
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 0 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 0 0
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Home Page:
Location:
Seattle, WA, USA
Occupation:
Game Developer

dcfedor

Blue Bottle Games, Male, from Seattle, WA, USA

dcfedor was last seen:
Oct 28, 2020 at 12:42 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.