Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
fantadomat
Last Activity:
May 10, 2021 at 8:12 PM
Joined:
Jun 2, 2017
Messages:
26,623
Kodex Kool Kredits:
686
Positive ratings received:
2,473
Neutral ratings received:
10,910
Negative ratings received:
1,492

Post Ratings

Received: Given:
Button 84 68
Participation Award 683 345
'k 13 0
Acknowledge this user's Agenda 1,018 23
hopw roewur ne 1,550 510
Brofist 11,833 5,796
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 210 31
nice 774 1,409
thumbs down 35 10
Up Yours 159 282
Cheers!! 480 175
Funny 18,530 13,202
not sure if serious 386 900
How about this as a button 217 236
feels good man 84 260
rolleyes 267 435
Agree 9,130 6,089
Disagree 1,110 325
It's a matter of time 42 2
incline 2,597 1,660
decline 751 352
Edgy 1,229 21
meh 328 1,304
FAKE NEWS 818 319
cool story bro 233 27
I found this text to be too long and as such I didn't read it 248 154
Whatever shit you posted didn't load 291 13
consume product 6 9
Yes 2,959 2,654
No 679 422
STOP! posting 279 63
Rage 367 36
:( 87 20
Despair 1,602 219
Thanks! 292 107
Prestigious 1,319 950
Salute 1,259 363
Makes you think... 516 997
Interesting 189 507
Informative 1,467 950
[citation needed] 761 233
Friendly 1,917 423
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 444 73
Bro, do you even lift? 164 18
How DARE you!?? 94 14
When words are not enough 255 16
Okily Dokily! 61 2
Useful 40 8
Peaceful protest 25 7
Slam dunk! 64 4
Fabulously Optimistic 1,204 1,209
Creative 386 28
Artistic 53 18
butthurt 1,309 1,312
Racist 868 59
Absolutely Haram 101 1
Deus Vult 477 135
+20 Social Credit 213 7
"It was Aliens" 382 93
sheeple 153 77
Someone has issues 32 37
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 125 118
cuck 521 543
it is a mystery 1,570 776
Old 412 290
/facepalm/ 376 162
honk honk! 692 116
coof 310 7
M'lady 178 43
Bad Spelling 1,113 33
WTF am I reading 1,296 387
Nuke it from orbit 330 404
Grab the minigun, there are demons here to smite 28 4
retadred 3,833 2,208
Shit 1,540 603
quality shit 105 14
Slurp this person's delicious asshole 36 37
Heresy 84 50
Equip the Ring 73 11
Begone thot! 8 41
Excited! 879 101
(autism) 102 47
Doggy 439 0
Kitty 147 73
what? 291 256
Hoo 76 119
That's an Elephant 57 25
popamole 81 25
Balanced 719 303
PIRACY IS WRONG 309 19
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 14 10
covfefe 75 2
Yuge! 72 0
Best Deal! 122 4
WTF!? 47 0
Love! 27 0
Build the Wall! 195 0
Win! 22 1
Yes! 159 1
Disgusting! 367 281
You're Fired! 79 0
:M 619 273
M: 30 0
7e7e7 2 0
Gender:
Male
Location:
Bulgaria
Occupation:
Cuc slayer!

fantadomat

Dumbfuck!, Male, from Bulgaria

What the fuck Parabalus ??? You actually check rpg threads?! Fuck this was a surprise to me! Feb 23, 2021

fantadomat was last seen:
Viewing forum list, May 10, 2021 at 8:12 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.