1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Higher Game
Last Activity:
Feb 28, 2021 at 6:32 PM
Joined:
Apr 14, 2005
Messages:
12,756
Kodex Kool Kredits:
685
Positive ratings received:
225
Neutral ratings received:
1,392
Negative ratings received:
160

Post Ratings

Received: Given:
Button 5 22
Participation Award 122 53
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 183 149
hopw roewur ne 324 724
Brofist 10,626 8,558
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 36 187
nice 68 346
thumbs down 3 9
Up Yours 3 12
Cheers!! 24 300
Funny 1,698 4,330
not sure if serious 16 38
How about this as a button 7 5
feels good man 1 66
rolleyes 12 0
Agree 759 1,687
Disagree 120 63
It's a matter of time 2 12
incline 286 605
decline 243 524
Edgy 39 553
meh 49 61
FAKE NEWS 89 224
cool story bro 11 32
I found this text to be too long and as such I didn't read it 35 35
Whatever shit you posted didn't load 42 4
consume product 0 11
Yes 126 537
No 30 74
STOP! posting 7 7
Rage 198 556
:( 14 48
Despair 417 969
Thanks! 17 18
Prestigious 179 957
Salute 300 923
Makes you think... 154 285
Interesting 180 295
Informative 424 827
[citation needed] 66 71
Friendly 81 1,115
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 15 466
Bro, do you even lift? 19 381
How DARE you!?? 1 22
When words are not enough 14 124
Okily Dokily! 1 25
Useful 1 19
Peaceful protest 1 33
Slam dunk! 8 92
Fabulously Optimistic 125 625
Creative 102 468
Artistic 1 63
butthurt 63 91
Racist 141 236
Absolutely Haram 14 210
Deus Vult 125 431
+20 Social Credit 7 42
"It was Aliens" 189 989
sheeple 18 79
Someone has issues 1 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 16 80
cuck 51 268
it is a mystery 86 159
Old 36 140
/facepalm/ 32 22
honk honk! 102 500
coof 9 27
M'lady 29 325
Bad Spelling 13 9
WTF am I reading 221 311
Nuke it from orbit 153 369
Grab the minigun, there are demons here to smite 11 62
retadred 252 49
Shit 123 172
quality shit 3 115
Slurp this person's delicious asshole 2 9
Heresy 29 86
Equip the Ring 0 199
Begone thot! 0 8
Excited! 63 356
(autism) 15 139
Doggy 29 47
Kitty 6 18
what? 38 13
Hoo 13 30
That's an Elephant 0 48
popamole 2 2
Balanced 73 290
PIRACY IS WRONG 2 24
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 2 51
covfefe 43 22
Yuge! 13 30
Best Deal! 28 26
WTF!? 40 1
Love! 15 3
Build the Wall! 175 57
Win! 12 21
Yes! 104 19
Disgusting! 211 78
You're Fired! 23 19
:M 64 40
M: 4 0
7e7e7 0 0
Location:
Female Anus
Occupation:
Inspector

Higher Game

Arcane, from Female Anus

Higher Game was last seen:
Feb 28, 2021 at 6:32 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.