Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Jonathan "Zee Cat
Last Activity:
Jan 25, 2021 at 4:41 PM
Joined:
Mar 4, 2019
Messages:
259
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
16
Neutral ratings received:
166
Negative ratings received:
17

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 6 4
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 10 31
hopw roewur ne 21 248
Brofist 140 128
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 3
nice 19 56
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 1 0
Funny 196 1,275
not sure if serious 0 30
How about this as a button 3 5
feels good man 1 57
rolleyes 2 0
Agree 60 206
Disagree 1 4
It's a matter of time 2 4
incline 18 112
decline 5 63
Edgy 1 7
meh 2 17
FAKE NEWS 8 33
cool story bro 1 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 28
Whatever shit you posted didn't load 10 30
consume product 0 2
Yes 30 135
No 25 80
STOP! posting 3 0
Rage 7 23
:( 2 0
Despair 17 126
Thanks! 8 3
Prestigious 21 131
Salute 16 44
Makes you think... 6 41
Interesting 5 4
Informative 26 65
[citation needed] 4 23
Friendly 51 102
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 14 35
Bro, do you even lift? 1 4
How DARE you!?? 1 5
When words are not enough 4 50
Okily Dokily! 2 8
Useful 2 1
Peaceful protest 0 6
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 4 20
Creative 0 1
Artistic 0 7
butthurt 0 13
Racist 7 3
Absolutely Haram 3 2
Deus Vult 2 10
+20 Social Credit 2 3
"It was Aliens" 2 23
sheeple 0 1
Someone has issues 1 6
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 4 3
it is a mystery 11 70
Old 16 21
/facepalm/ 3 7
honk honk! 7 131
coof 7 12
M'lady 6 3
Bad Spelling 4 0
WTF am I reading 3 54
Nuke it from orbit 3 13
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 2
retadred 6 52
Shit 6 24
quality shit 0 3
Slurp this person's delicious asshole 1 16
Heresy 6 6
Equip the Ring 5 2
Begone thot! 0 9
Excited! 33 71
(autism) 1 3
Doggy 17 19
Kitty 12 15
what? 8 20
Hoo 3 1
That's an Elephant 0 3
popamole 1 1
Balanced 14 46
PIRACY IS WRONG 1 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 1
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 1
WTF!? 0 1
Love! 0 0
Build the Wall! 0 1
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 9 33
You're Fired! 0 0
:M 3 14
M: 0 0
7e7e7 0 0
Location:
Brasilien
Occupation:
Project Manager Jr.

Jonathan "Zee Cat

Learned, from Brasilien

Let us cast the bets on what fist war 2021 shall bring us. Dec 31, 2020

Jonathan "Zee Cat was last seen:
Jan 25, 2021 at 4:41 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.