Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Lunac
Last Activity:
Jun 30, 2020
Joined:
Apr 11, 2011
Messages:
1,372
Kodex Kool Kredits:
685
Positive ratings received:
6
Neutral ratings received:
32
Negative ratings received:
13

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 1 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 21 12
hopw roewur ne 19 76
Brofist 1,529 2,032
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 0 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 1 0
Funny 170 734
not sure if serious 2 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 2 0
Agree 115 627
Disagree 1 5
It's a matter of time 0 0
incline 6 4
decline 2 8
Edgy 3 0
meh 2 0
FAKE NEWS 2 2
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 9
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 2 11
No 0 0
STOP! posting 0 0
Rage 14 7
:( 0 0
Despair 13 28
Thanks! 1 7
Prestigious 14 5
Salute 31 118
Makes you think... 1 0
Interesting 5 1
Informative 57 9
[citation needed] 5 2
Friendly 9 3
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 0 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 22 18
Creative 20 5
Artistic 0 0
butthurt 29 81
Racist 13 5
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 1
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 7 10
sheeple 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 2 4
it is a mystery 5 7
Old 4 5
/facepalm/ 0 0
honk honk! 2 0
coof 0 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 3 1
WTF am I reading 6 25
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 53 24
Shit 4 133
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 5 9
(autism) 0 0
Doggy 3 0
Kitty 0 0
what? 3 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 0 4
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 1 1
Love! 0 0
Build the Wall! 7 0
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 4 0
You're Fired! 2 0
:M 3 0
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
Looking at the geoscape...

Lunac

Arcane, Male, from Looking at the geoscape...

Lunac was last seen:
Jun 30, 2020

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.