Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Niggerino
Last Activity:
Apr 18, 2021 at 12:52 AM
Joined:
Oct 28, 2020
Messages:
268
Kodex Kool Kredits:
48
Positive ratings received:
15
Neutral ratings received:
103
Negative ratings received:
10

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 4 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 7 0
hopw roewur ne 2 0
Brofist 105 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 5 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 3 0
Funny 79 0
not sure if serious 6 0
How about this as a button 0 0
feels good man 4 0
rolleyes 2 0
Agree 59 0
Disagree 7 0
It's a matter of time 1 0
incline 17 0
decline 8 0
Edgy 1 0
meh 3 0
FAKE NEWS 10 0
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 1 0
consume product 0 0
Yes 36 0
No 23 0
STOP! posting 2 0
Rage 2 0
:( 1 0
Despair 21 0
Thanks! 12 0
Prestigious 14 0
Salute 9 0
Makes you think... 1 0
Interesting 2 0
Informative 11 0
[citation needed] 4 0
Friendly 13 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 1 0
Okily Dokily! 1 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 4 0
Creative 0 0
Artistic 0 0
butthurt 3 0
Racist 8 0
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 1 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 2 0
sheeple 0 0
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 0 0
it is a mystery 23 0
Old 7 0
/facepalm/ 1 0
honk honk! 7 0
coof 0 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 5 0
WTF am I reading 11 0
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 0
retadred 4 0
Shit 2 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 2 0
Begone thot! 0 0
Excited! 6 0
(autism) 0 0
Doggy 1 0
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 2 0
popamole 2 0
Balanced 3 0
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 9 0
You're Fired! 0 0
:M 4 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Niggerino

Learned

Why are there so many bitches restricting their profile page? Mar 15, 2021

Niggerino was last seen:
Apr 18, 2021 at 12:52 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.