Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Ranselknulf
Last Activity:
Oct 28, 2021 at 3:59 AM
Joined:
Nov 28, 2012
Messages:
1,875,746
Kodex Kool Kredits:
1,867,694
Positive ratings received:
5,124
Neutral ratings received:
22,042
Negative ratings received:
1,525

Post Ratings

Received: Given:
Button 50 33
Participation Award 254 75
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 467 896
hopw roewur ne 2,497 980
Brofist 15,335 13,942
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 394 315
nice 1,550 401
thumbs down 12 6
Up Yours 112 6
Cheers!! 351 597
Funny 51,244 3,389
not sure if serious 332 47
Fishy 20 29
How about this as a button 696 336
feels good man 371 204
sheeeeiiiit 4 48
rolleyes 186 39
Agree 4,248 2,948
Disagree 173 179
It's a matter of time 302 222
incline 5,440 1,204
decline 412 111
Edgy 116 35
meh 232 63
FAKE NEWS 780 355
cool story bro 249 20
I found this text to be too long and as such I didn't read it 218 51
Whatever shit you posted didn't load 600 28
consume product 27 66
Yes 1,716 641
No 391 127
STOP! posting 91 33
Rage 1,134 188
sad 183 7
Despair 1,709 697
Thanks! 217 106
Prestigious 1,519 559
Salute 3,982 752
Makes you think... 1,487 417
Interesting 448 81
Informative 1,939 816
[citation needed] 447 208
Friendly 1,442 1,007
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1,054 436
Bro, do you even lift? 130 86
How DARE you!?? 164 43
When words are not enough 218 108
Okily Dokily! 146 23
Useful 112 20
Peaceful protest 278 114
Slam dunk! 164 52
Fabulously Optimistic 1,412 344
Creative 662 73
Artistic 103 14
butthurt 279 195
Racist 783 230
Absolutely Haram 132 22
Deus Vult 885 362
+20 Social Credit 120 113
"It was Aliens" 1,117 502
sheeple 76 53
Someone has issues 39 40
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 277 55
cuck 362 165
it is a mystery 1,200 596
Old 994 28
/facepalm/ 902 182
honk honk! 3,592 699
M'lady 86 143
Math! 7 19
Bad Spelling 227 27
WTF am I reading 1,879 193
Nuke it from orbit 1,040 78
Grab the minigun, there are demons here to smite 357 501
retadred 838 335
Shit 250 140
quality shit 174 66
Slurp this person's delicious asshole 57 144
Heresy 117 72
Equip the Ring 37 157
Begone thot! 49 42
Excited! 1,228 454
(autism) 82 71
Doggy 843 254
Kitty 227 73
what? 311 90
Hoo 79 19
That's an Elephant 114 55
popamole 28 30
Balanced 1,061 248
PIRACY IS WRONG 43 43
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 156 87
covfefe 1,697 291
Yuge! 1,121 187
Best Deal! 998 48
WTF!? 185 7
Love! 387 11
Build the Wall! 1,124 216
Win! 341 9
Yes! 877 142
Disgusting! 1,601 179
You're Fired! 186 27
:M 621 328
M: 36 56
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Mar 11, 1982 (Age: 39)
Location:
Best America
Occupation:
Quality Poster

Ranselknulf

Arcane, Male, 39, from Best America

I'm the type of guy that likes to roam around. Oct 18, 2021

Ranselknulf was last seen:
Oct 28, 2021 at 3:59 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.