Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
smaug
Last Activity:
Oct 28, 2020 at 6:34 PM
Joined:
Feb 20, 2019
Messages:
2,778
Kodex Kool Kredits:
311
Positive ratings received:
358
Neutral ratings received:
1,844
Negative ratings received:
228

Post Ratings

Received: Given:
Button 24 114
Participation Award 231 93
'k 2 0
Acknowledge this user's Agenda 104 494
hopw roewur ne 137 280
Brofist 1,511 3,501
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 49 106
nice 80 212
thumbs down 4 25
Up Yours 37 466
Cheers!! 72 73
Funny 1,214 1,438
not sure if serious 66 123
How about this as a button 12 27
rolleyes 64 28
Agree 1,018 909
Disagree 192 125
It's a matter of time 7 2
incline 303 202
decline 168 56
Edgy 57 22
meh 86 42
FAKE NEWS 147 164
cool story bro 46 77
I found this text to be too long and as such I didn't read it 34 104
Whatever shit you posted didn't load 11 84
Yes 531 257
No 197 82
STOP! posting 62 159
Rage 45 43
:( 27 22
Despair 167 155
Thanks! 43 254
Prestigious 166 129
Salute 259 106
Makes you think... 83 58
Interesting 39 203
Informative 151 242
[citation needed] 90 125
Friendly 713 29
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 42 20
Bro, do you even lift? 35 13
How DARE you!?? 28 10
When words are not enough 33 5
Okily Dokily! 37 21
Useful 7 11
Peaceful protest 6 2
Slam dunk! 11 17
Fabulously Optimistic 249 61
Creative 11 13
Artistic 4 3
butthurt 163 523
Racist 103 54
Absolutely Haram 33 20
Deus Vult 134 93
+20 Social Credit 18 11
"It was Aliens" 114 25
sheeple 23 26
You have issues 5 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 35 85
cuck 137 417
it is a mystery 363 115
Old 62 11
/facepalm/ 88 56
honk honk! 126 40
coof 59 18
M'lady 23 138
Bad Spelling 132 33
WTF am I reading 151 253
Nuke it from orbit 29 19
Grab the minigun, there are demons here to smite 5 7
retadred 667 2,307
Shit 220 518
quality shit 19 4
Slurp this person's delicious asshole 6 9
Heresy 26 24
Equip the Ring 35 27
Excited! 68 41
(autism) 27 76
Doggy 84 26
Kitty 13 21
what? 34 54
Hoo 6 20
That's an Elephant 13 10
popamole 8 15
Balanced 72 18
PIRACY IS WRONG 4 24
covfefe 18 11
Yuge! 7 15
Best Deal! 18 4
WTF!? 2 9
Love! 7 5
Build the Wall! 19 9
Win! 3 2
Yes! 21 69
Disgusting! 51 66
You're Fired! 10 29
:M 104 26
M: 1 0
7e7e7 1 0
Location:
Texas
Occupation:
I work at Lowe's, in the Paint department.

smaug

Arcane, from Texas

The Outer Worlds is on sale? Worth a buy? Oct 28, 2020 at 12:06 AM

smaug was last seen:
Oct 28, 2020 at 6:34 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.