Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
sqeecoo
Last Activity:
Jan 18, 2022 at 11:42 PM
Joined:
Dec 13, 2006
Messages:
2,566
Kodex Kool Kredits:
305
Positive ratings received:
62
Neutral ratings received:
143
Negative ratings received:
5

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 3
Participation Award 6 8
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 41 152
hopw roewur ne 26 11
Brofist 1,203 2,072
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 13
nice 6 122
thumbs down 1 1
Up Yours 0 2
Cheers!! 19 7
Funny 164 104
not sure if serious 4 5
Fishy 0 0
How about this as a button 0 1
feels good man 2 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 5 1
Agree 193 494
Disagree 28 21
It's a matter of time 3 0
incline 43 57
decline 12 7
Edgy 5 21
meh 6 6
FAKE NEWS 8 6
cool story bro 7 3
I found this text to be too long and as such I didn't read it 5 8
Whatever shit you posted didn't load 3 3
consume product 0 1
Yes 44 36
No 12 8
STOP! posting 2 9
Rage 19 5
sad 2 2
Despair 25 18
Thanks! 35 50
Prestigious 32 69
Salute 62 147
Makes you think... 9 15
Interesting 11 9
Informative 53 86
[citation needed] 13 18
Friendly 140 43
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 7
Bro, do you even lift? 0 6
How DARE you!?? 0 7
When words are not enough 7 1
Okily Dokily! 1 4
Useful 0 4
Peaceful protest 3 1
Slam dunk! 0 5
Fabulously Optimistic 20 10
Creative 3 10
Artistic 0 0
butthurt 8 1
Racist 2 15
Absolutely Haram 0 5
Deus Vult 0 9
+20 Social Credit 0 3
"It was Aliens" 2 5
sheeple 2 2
Someone has issues 0 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 4
cuck 15 3
it is a mystery 43 10
Old 11 5
/facepalm/ 15 3
honk honk! 6 0
M'lady 9 13
Math! 0 0
Bad Spelling 5 5
WTF am I reading 17 16
Nuke it from orbit 1 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 1
retadred 29 9
Shit 8 5
quality shit 0 3
Slurp this person's delicious asshole 0 6
Heresy 2 3
Equip the Ring 1 3
Begone thot! 0 1
Excited! 19 4
(autism) 1 7
Doggy 7 3
Kitty 0 0
what? 1 1
Hoo 0 15
That's an Elephant 0 0
popamole 1 2
Balanced 30 8
PIRACY IS WRONG 0 1
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 1 0
covfefe 0 1
Yuge! 0 1
Best Deal! 2 1
WTF!? 0 0
Love! 1 0
Build the Wall! 3 0
Win! 0 1
Yes! 5 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 0 0
:M 23 1
M: 1 0
7e7e7 0 0

sqeecoo

Arcane

It's ok, just find insisting on the religious retardation retarded :) Dec 3, 2017

sqeecoo was last seen:
Jan 18, 2022 at 11:42 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.