Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
turkishronin
Last Activity:
Jul 13, 2020 at 4:02 PM
Joined:
Sep 21, 2018
Messages:
840
Kodex Kool Kredits:
224
Positive ratings received:
248
Neutral ratings received:
849
Negative ratings received:
132

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 63 8
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 67 102
hopw roewur ne 135 36
Brofist 692 596
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 13 0
nice 60 0
thumbs down 2 0
Up Yours 29 0
Cheers!! 11 0
Funny 1,383 792
not sure if serious 22 0
How about this as a button 19 0
rolleyes 6 0
Agree 345 232
Disagree 71 32
It's a matter of time 0 0
incline 258 102
decline 44 13
Edgy 23 6
meh 17 0
FAKE NEWS 46 34
cool story bro 17 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 8 17
Whatever shit you posted didn't load 39 4
Yes 170 10
No 61 6
STOP! posting 9 0
Rage 46 26
:( 14 0
Despair 137 65
Thanks! 9 29
Prestigious 102 25
Salute 148 83
Makes you think... 61 0
Interesting 25 0
Informative 120 75
[citation needed] 47 19
Friendly 175 100
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 54 0
Bro, do you even lift? 10 0
How DARE you!?? 7 0
When words are not enough 33 12
Okily Dokily! 5 0
Useful 4 0
Slam dunk! 9 0
Fabulously Optimistic 90 31
Creative 10 5
Artistic 9 0
butthurt 27 37
Racist 92 91
Absolutely Haram 46 0
Deus Vult 32 1
+20 Social Credit 10 0
"It was Aliens" 111 36
sheeple 5 6
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 15 0
cuck 81 22
it is a mystery 141 26
Old 31 23
/facepalm/ 24 0
honk honk! 177 16
coof 29 2
M'lady 17 3
Bad Spelling 16 37
WTF am I reading 72 38
Nuke it from orbit 49 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 14 0
retadred 125 102
Shit 65 14
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 5 0
Excited! 85 53
(autism) 5 0
Doggy 38 39
Kitty 12 0
what? 22 0
Hoo 8 0
That's an Elephant 6 0
popamole 5 0
Balanced 57 65
PIRACY IS WRONG 2 0
covfefe 3 1
Yuge! 3 1
Best Deal! 3 1
WTF!? 1 0
Love! 2 0
Build the Wall! 2 0
Win! 3 1
Yes! 2 0
Disgusting! 60 4
You're Fired! 3 0
:M 46 66
M: 2 0
7e7e7 0 0
Gender:
Female
Location:
where the best is like the worst

turkishronin

Magister, Female, from where the best is like the worst

girlfriend prospects not looking very good Jul 10, 2020 at 1:55 PM

turkishronin was last seen:
Jul 13, 2020 at 4:02 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.