Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
TZ3K
Last Activity:
Jul 16, 2020 at 3:36 PM
Joined:
May 5, 2014
Messages:
1,243
Kodex Kool Kredits:
1,204
Positive ratings received:
168
Neutral ratings received:
472
Negative ratings received:
15

Post Ratings

Received: Given:
Button 3 0
Participation Award 20 39
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 50 70
hopw roewur ne 111 219
Brofist 2,363 2,043
Goldfist 5 0
gimme dem dolla bills 15 1
nice 83 0
thumbs down 1 0
Up Yours 4 0
Cheers!! 9 0
Funny 1,830 1,305
not sure if serious 11 1
How about this as a button 1 0
rolleyes 5 0
Agree 216 207
Disagree 23 7
It's a matter of time 0 0
incline 211 99
decline 74 21
Edgy 5 31
meh 20 3
FAKE NEWS 39 5
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 16 7
Whatever shit you posted didn't load 13 0
Yes 130 28
No 15 2
STOP! posting 3 1
Rage 32 13
:( 5 1
Despair 86 80
Thanks! 15 12
Prestigious 106 49
Salute 124 96
Makes you think... 16 0
Interesting 26 33
Informative 171 209
[citation needed] 16 22
Friendly 107 113
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 50 1
Bro, do you even lift? 18 1
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 22 8
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 3 0
Fabulously Optimistic 61 70
Creative 160 34
Artistic 0 0
butthurt 8 55
Racist 11 27
Absolutely Haram 3 1
Deus Vult 6 1
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 47 75
sheeple 8 4
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 2 8
it is a mystery 63 55
Old 38 25
/facepalm/ 21 3
honk honk! 48 2
coof 0 0
M'lady 10 5
Bad Spelling 7 4
WTF am I reading 112 69
Nuke it from orbit 21 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 17 54
Shit 37 58
quality shit 3 0
Slurp this person's delicious asshole 3 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 3 1
Excited! 126 65
(autism) 5 1
Doggy 44 26
Kitty 18 1
what? 12 1
Hoo 2 0
That's an Elephant 0 0
popamole 4 0
Balanced 36 24
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 1 1
Yuge! 3 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 3 0
Love! 0 0
Build the Wall! 4 0
Win! 1 0
Yes! 3 0
Disgusting! 6 0
You're Fired! 2 0
:M 51 85
M: 2 0
7e7e7 0 0

TZ3K

Arcane

Dayyālu gimme the low down on Beppe Grillo. Aug 13, 2016

TZ3K was last seen:
Jul 16, 2020 at 3:36 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.