Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
PorkyThePaladin
Last Activity:
May 27, 2018 at 2:11 AM
Joined:
Dec 17, 2013
Parrots:
1,123
Kodex Kool Kredits:
1,221
Positive ratings received:
20
Neutral ratings received:
47
Negative ratings received:
2

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 58 1
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 40 0
hopw roewur ne 18 0
Brofist 1,794 222
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 6 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 2 0
Funny 169 17
not sure if serious 0 0
rolleyes 3 0
Agree 279 15
Disagree 92 5
incline 34 0
decline 22 2
Edgy 24 0
meh 4 0
FAKE NEWS 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 2 0
Yes 18 1
No 7 0
STOP! posting 1 0
Rage 3 0
:( 0 0
Despair 20 5
Thanks! 3 4
Prestigious 13 1
Salute 26 1
Makes you think... 2 0
Interesting 8 0
Informative 42 0
[citation needed] 10 0
Friendly 18 2
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 2 0
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 25 0
Creative 17 0
butthurt 23 1
Racist 1 0
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 0 0
"It was Aliens" 1 0
sheeple 3 0
cuck 6 0
it is a mystery 8 0
Old 10 2
M'lady 0 0
Bad Spelling 2 0
WTF am I reading 33 2
Nuke it from orbit 0 0
retadred 98 1
Shit 37 11
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 11 1
(autism) 0 0
Doggy 5 0
Kitty 0 0
what? 1 0
Hoo 0 0
popamole 1 0
Balanced 5 1
PIRACY IS WRONG 0 0
:M 16 0
M: 0 0
Gender:
Mudcrab

PorkyThePaladin

Arcane, Mudcrab

Surfing the Codex forums like a mudcrab in heat. Dec 11, 2015

PorkyThePaladin was last seen:
May 27, 2018 at 2:11 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)