Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Sizzle
Last Activity:
Aug 21, 2018 at 4:06 PM
Joined:
Feb 17, 2012
Parrots:
2,229
Kodex Kool Kredits:
369
Positive ratings received:
42
Neutral ratings received:
138
Negative ratings received:
20

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 1 17
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 66 62
hopw roewur ne 77 7
Brofist 1,503 11,744
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 18 0
thumbs down 0 0
Up Yours 3 0
Cheers!! 1 0
Funny 827 4,770
not sure if serious 4 0
rolleyes 3 0
Agree 1,155 3,116
Disagree 74 13
incline 137 379
decline 43 42
Edgy 9 21
meh 35 1
FAKE NEWS 2 1
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 0
Whatever shit you posted didn't load 2 0
Yes 59 59
No 2 0
STOP! posting 0 0
Rage 16 17
:( 0 0
Despair 82 6
Thanks! 78 50
Prestigious 37 108
Salute 65 251
Makes you think... 3 0
Interesting 26 39
Informative 194 929
[citation needed] 26 0
Friendly 48 126
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 4 0
When words are not enough 14 8
Useful 0 0
Fabulously Optimistic 81 8
Creative 28 2
butthurt 46 29
Racist 20 2
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 3 0
"It was Aliens" 3 0
sheeple 4 1
cuck 10 0
it is a mystery 48 12
Old 8 2
M'lady 5 0
Bad Spelling 5 2
WTF am I reading 32 20
Nuke it from orbit 1 0
retadred 65 47
Shit 43 2
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 3 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 54 88
(autism) 0 0
Doggy 16 6
Kitty 1 0
what? 0 0
Hoo 0 0
popamole 0 0
Balanced 61 24
PIRACY IS WRONG 3 0
covfefe 0 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 3 0
Love! 1 0
Build the Wall! 6 0
Win! 0 0
Yes! 13 0
Disgusting! 4 0
You're Fired! 1 0
:M 33 3
M: 1 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
May 27, 1986 (Age: 32)

Sizzle

Arcane, Mudcrab, 32

Sizzle was last seen:
Viewing forum General RPG Discussion, Aug 21, 2018 at 4:06 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)