Tacticular Cancer: We'll have your balls

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Tytus
Last Activity:
Sep 19, 2017 at 5:06 PM
Joined:
Jul 9, 2011
Parrots:
2,430
Kodex Kool Kredits:
619
Positive ratings received:
16
Neutral ratings received:
82
Negative ratings received:
38

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 2
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 31 45
hopw roewur ne 167 28
Brofist 3,002 879
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 5
nice 6 0
Dislike 0 0
Up Yours 5 0
Funny 483 8
rolleyes 2 2
Agree 162 13
Disagree 12 2
incline 33 15
decline 19 15
Edgy 4 3
meh 10 3
FAKE NEWS 0 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 0
Yes 2 1
No 1 3
Rage 4 8
Despair 22 8
Thanks! 6 3
Prestigious 22 8
Salute 32 5
Interesting 0 3
Informative 75 27
[citation needed] 8 14
Friendly 22 12
When words are not enough 1 2
Tool 0 0
Fabulously Optimistic 36 15
Creative 12 5
butthurt 22 10
Racist 38 35
Deus Vult 0 5
"It was Aliens" 4 7
sheeple 0 0
cuck 0 12
it is a mystery 26 1
Old 9 16
M'lady 0 10
Bad Spelling 6 6
WTF am I reading 68 8
Nuke it from orbit 5 5
retadred 13 14
Shit 15 17
Slurp this person's delicious asshole 1 3
Heresy 1 5
Equip the Ring 13 1
Excited! 26 12
Doggy 8 4
Kitty 8 2
Balanced 26 3
covfefe 8 0
Yuge! 12 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 1 0
Love! 1 0
Build the Wall! 6 0
Win! 0 0
Yes! 2 0
Disgusting! 24 0
You're Fired! 0 0
:M 14 13
M: 2 0
Gender:
Mudcrab
Location:
Potato-Land, Płock
Occupation:
Polaczek Biedaczek

Tytus

Arcane, Mudcrab, from Potato-Land, Płock

Godzilla 2014 - 30.000 metric tons of shit and betrayal. May 17, 2014

Tytus was last seen:
Engaged in conversation, Sep 19, 2017 at 5:06 PM
    1. Tytus
      Tytus
      Godzilla 2014 - 30.000 metric tons of shit and betrayal.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Mudcrab
    Location:
    Potato-Land, Płock
    Occupation:
    Polaczek Biedaczek

    Signature

    Nothing aggravates a delicate situation much more than a massive detonation.

    what they say - what it actually means:
    early access - first playable build
    release - alpha
    release + day 1 patch - beta
    release + three months of patching - gold
    enhanced edition - actual release

    I'm too old now, the magic inside me is dead like a stillborn child.

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)