Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
.Pixote.
Last Activity:
Feb 28, 2020 at 2:02 PM
Joined:
May 6, 2012
Messages:
80
Kodex Kool Kredits:
51
Positive ratings received:
3
Neutral ratings received:
20
Negative ratings received:
0

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 1 4
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 2 2
hopw roewur ne 5 117
Brofist 103 225
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 6 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 2 0
Funny 16 346
not sure if serious 1 0
rolleyes 0 0
Agree 12 222
Disagree 0 46
incline 13 266
decline 0 44
Edgy 0 6
meh 0 0
FAKE NEWS 1 37
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 5
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 0 105
No 0 5
STOP! posting 0 0
Rage 2 54
:( 0 0
Despair 1 111
Thanks! 3 16
Prestigious 9 6
Salute 23 119
Makes you think... 0 0
Interesting 0 2
Informative 10 39
[citation needed] 0 6
Friendly 5 76
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 1 28
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 1 48
Creative 0 1
butthurt 1 49
Racist 0 15
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 2 6
"It was Aliens" 0 33
sheeple 0 4
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 0 5
it is a mystery 2 49
Old 2 2
/facepalm/ 0 0
honk honk! 0 1,421
M'lady 0 0
Bad Spelling 0 0
WTF am I reading 4 42
Nuke it from orbit 0 0
retadred 1 212
Shit 2 35
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 5 26
(autism) 1 0
Doggy 1 23
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 1 15
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 4
Yuge! 0 11
Best Deal! 1 9
WTF!? 0 21
Love! 0 9
Build the Wall! 2 6
Win! 0 13
Yes! 0 28
Disgusting! 0 26
You're Fired! 0 38
:M 1 85
M: 0 0
7e7e7 0 0

.Pixote.

Learned

.Pixote. was last seen:
Feb 28, 2020 at 2:02 PM
    1. Surf Solar
      Surf Solar
      Pixote! Nice to see you on the Codex! :)
      1. ManjuShri brofisted this.
      2. .Pixote.
        .Pixote.
        Hey Surf Solar, I'm still trying to work out the machinations of this place. There seems to be plenty of interesting topics for me to investigate.

        Pixote.
        May 8, 2012
        ManjuShri brofisted this.
      3. Surf Solar
        Surf Solar
        This place can be seen as pretty harsh and "troll infested" sometimes, but it is actually a gold mine when it comes to people that are really interested in good RPGs, its mechanics and everything. :) Just, dont ever visit "General Discussion", ;P
        May 8, 2012
        Sukhāvatī brofisted this.
      4. .Pixote.
        .Pixote.
        There is more life here than at NMA sadly. Anyway it's good to see a brother Fallout modder.

        Pixote.
        May 8, 2012
        Sukhāvatī brofisted this.
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG]

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)