Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Riel
Last Activity:
Jun 3, 2020 at 8:27 PM
Joined:
Apr 29, 2012
Messages:
414
Kodex Kool Kredits:
114
Positive ratings received:
6
Neutral ratings received:
65
Negative ratings received:
1

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 5 7
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 11 34
hopw roewur ne 12 4
Brofist 250 140
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 4 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 1 0
Funny 54 55
not sure if serious 3 0
rolleyes 10 0
Agree 90 79
Disagree 10 17
incline 28 13
decline 11 21
Edgy 0 7
meh 10 0
FAKE NEWS 24 20
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 7
Whatever shit you posted didn't load 2 0
Yes 10 4
No 1 0
STOP! posting 1 0
Rage 6 9
:( 0 0
Despair 13 5
Thanks! 2 2
Prestigious 1 9
Salute 34 19
Makes you think... 3 0
Interesting 1 0
Informative 51 28
[citation needed] 4 2
Friendly 4 4
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 2 0
When words are not enough 4 7
Okily Dokily! 0 0
Useful 1 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 16 6
Creative 2 5
Artistic 0 0
butthurt 14 9
Racist 0 26
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 4 2
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 27 0
sheeple 3 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 15 0
it is a mystery 13 11
Old 1 1
/facepalm/ 0 0
honk honk! 0 3
coof 0 0
M'lady 2 0
Bad Spelling 3 0
WTF am I reading 9 7
Nuke it from orbit 3 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 16 20
Shit 3 8
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 5 6
(autism) 6 0
Doggy 0 1
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 4 4
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 0 0
Love! 1 0
Build the Wall! 2 0
Win! 3 0
Yes! 5 0
Disgusting! 2 0
You're Fired! 0 0
:M 5 13
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Jan 19, 1978 (Age: 42)
Location:
Itaca
Occupation:
Trying to find out

Riel

Arbiter, Male, 42, from Itaca

Riel was last seen:
Jun 3, 2020 at 8:27 PM