Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Goliath
Joined:
Jul 18, 2004
Messages:
15,205
Kodex Kool Kredits:
3,836
Positive ratings received:
1,235
Neutral ratings received:
9,519
Negative ratings received:
1,755

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 1
Participation Award 180 19
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 770 198
hopw roewur ne 3,063 270
Brofist 34,709 10,619
Goldfist 7 0
gimme dem dolla bills 151 24
nice 679 120
thumbs down 17 0
Up Yours 44 47
Cheers!! 168 18
Funny 29,966 4,932
not sure if serious 54 6
rolleyes 113 40
Agree 4,720 3,169
Disagree 335 369
incline 3,842 302
decline 1,016 220
Edgy 160 28
meh 185 20
FAKE NEWS 478 344
cool story bro 28 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 63 26
Whatever shit you posted didn't load 250 14
Yes 909 220
No 72 231
STOP! posting 20 23
Rage 2,289 430
:( 58 3
Despair 2,057 170
Thanks! 185 43
Prestigious 966 101
Salute 2,609 491
Makes you think... 514 161
Interesting 248 60
Informative 1,920 721
[citation needed] 280 215
Friendly 1,360 78
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 111 16
Bro, do you even lift? 37 8
When words are not enough 71 8
Useful 10 1
Slam dunk! 8 5
Fabulously Optimistic 1,070 282
Creative 357 206
butthurt 423 130
Racist 1,718 449
Absolutely Haram 125 19
Deus Vult 920 44
"It was Aliens" 624 77
sheeple 111 19
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 35 9
cuck 746 167
it is a mystery 683 246
Old 521 73
/facepalm/ 90 39
honk honk! 392 61
M'lady 196 41
Bad Spelling 269 30
WTF am I reading 1,465 272
Nuke it from orbit 1,290 293
retadred 630 303
Shit 467 150
quality shit 22 1
Slurp this person's delicious asshole 11 1
Heresy 108 18
Equip the Ring 6 1
Excited! 1,075 141
(autism) 13 9
Doggy 519 28
Kitty 62 2
what? 73 10
Hoo 30 9
popamole 10 2
Balanced 664 64
PIRACY IS WRONG 11 7
covfefe 361 66
Yuge! 233 29
Best Deal! 365 99
WTF!? 180 51
Love! 108 11
Build the Wall! 2,243 434
Win! 165 33
Yes! 629 405
Disgusting! 1,626 372
You're Fired! 104 67
:M 367 22
M: 20 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)