1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Kruno
Last Activity:
Feb 27, 2021 at 1:22 AM
Joined:
Jan 2, 2012
Messages:
4,632
Kodex Kool Kredits:
330
Positive ratings received:
594
Neutral ratings received:
3,887
Negative ratings received:
454

Post Ratings

Received: Given:
Button 22 0
Participation Award 277 13
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 302 14
hopw roewur ne 406 13
Brofist 1,077 1,130
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 83 0
nice 261 0
thumbs down 6 0
Up Yours 41 0
Cheers!! 79 0
Funny 3,683 9,691
not sure if serious 72 0
How about this as a button 51 0
feels good man 32 0
rolleyes 25 0
Agree 807 1,261
Disagree 75 289
It's a matter of time 53 0
incline 441 21
decline 116 5
Edgy 74 8
meh 35 0
FAKE NEWS 259 69
cool story bro 52 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 48 107
Whatever shit you posted didn't load 42 42
consume product 5 0
Yes 685 649
No 394 184
STOP! posting 107 0
Rage 95 325
:( 32 0
Despair 232 535
Thanks! 98 77
Prestigious 260 41
Salute 182 30
Makes you think... 192 0
Interesting 75 1
Informative 699 993
[citation needed] 200 54
Friendly 760 12
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 202 0
Bro, do you even lift? 27 0
How DARE you!?? 152 0
When words are not enough 55 63
Okily Dokily! 51 0
Useful 28 0
Peaceful protest 18 0
Slam dunk! 34 0
Fabulously Optimistic 275 104
Creative 70 6
Artistic 24 0
butthurt 71 77
Racist 158 95
Absolutely Haram 71 0
Deus Vult 70 66
+20 Social Credit 41 0
"It was Aliens" 280 98
sheeple 38 5
Someone has issues 20 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 66 0
cuck 134 49
it is a mystery 440 252
Old 98 31
/facepalm/ 56 0
honk honk! 309 99
coof 183 19
M'lady 51 0
Bad Spelling 66 11
WTF am I reading 222 335
Nuke it from orbit 86 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 30 0
retadred 292 242
Shit 524 41
quality shit 314 0
Slurp this person's delicious asshole 33 0
Heresy 32 0
Equip the Ring 35 0
Begone thot! 14 0
Excited! 322 1,995
(autism) 37 0
Doggy 151 15
Kitty 44 0
what? 71 0
Hoo 39 0
That's an Elephant 32 0
popamole 17 0
Balanced 174 128
PIRACY IS WRONG 37 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 14 0
covfefe 17 6
Yuge! 27 2
Best Deal! 34 4
WTF!? 17 0
Love! 23 5
Build the Wall! 21 14
Win! 10 2
Yes! 27 0
Disgusting! 293 30
You're Fired! 17 8
:M 77 22
M: 1 0
7e7e7 3 0
Gender:
Male
Birthday:
Nov 21, 1984 (Age: 36)

Kruno

Arcane, Male, 36

Pronouns: Xey, Xer, Xim, Orange Man, Teddy Roosevelt. Aug 16, 2020

Kruno was last seen:
Viewing forum list, Feb 27, 2021 at 1:22 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.