Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Konjad
Last Activity:
Jul 7, 2020 at 5:22 PM
Joined:
Nov 3, 2007
Messages:
14,725
Kodex Kool Kredits:
998
Positive ratings received:
268
Neutral ratings received:
935
Negative ratings received:
218

Post Ratings

Received: Given:
Button 7 9
Participation Award 111 29
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 304 127
hopw roewur ne 456 193
Brofist 18,033 13,379
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 28 94
nice 91 113
thumbs down 2 1
Up Yours 13 9
Cheers!! 32 38
Funny 2,872 4,457
not sure if serious 16 31
How about this as a button 2 0
rolleyes 25 11
Agree 1,155 3,187
Disagree 243 246
It's a matter of time 1 1
incline 262 649
decline 135 225
Edgy 121 82
meh 52 50
FAKE NEWS 75 117
cool story bro 13 22
I found this text to be too long and as such I didn't read it 124 50
Whatever shit you posted didn't load 44 16
Yes 164 24
No 76 25
STOP! posting 8 11
Rage 116 122
:( 11 53
Despair 378 590
Thanks! 98 31
Prestigious 190 120
Salute 341 531
Makes you think... 51 110
Interesting 49 17
Informative 406 598
[citation needed] 166 103
Friendly 663 680
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 46 125
Bro, do you even lift? 4 5
How DARE you!?? 3 6
When words are not enough 29 22
Okily Dokily! 6 4
Useful 6 4
Slam dunk! 5 4
Fabulously Optimistic 242 258
Creative 151 79
Artistic 2 2
butthurt 234 345
Racist 182 494
Absolutely Haram 11 14
Deus Vult 53 7
+20 Social Credit 6 9
"It was Aliens" 92 22
sheeple 25 3
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 5 9
cuck 124 77
it is a mystery 171 665
Old 135 112
/facepalm/ 26 39
honk honk! 39 105
coof 26 12
M'lady 60 56
Bad Spelling 81 52
WTF am I reading 195 365
Nuke it from orbit 43 41
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 244 393
Shit 296 547
quality shit 4 8
Slurp this person's delicious asshole 6 6
Heresy 19 8
Equip the Ring 5 15
Excited! 177 122
(autism) 16 43
Doggy 148 126
Kitty 21 26
what? 14 54
Hoo 7 7
That's an Elephant 0 3
popamole 3 4
Balanced 91 200
PIRACY IS WRONG 3 12
covfefe 10 0
Yuge! 19 1
Best Deal! 29 4
WTF!? 16 0
Love! 5 0
Build the Wall! 27 0
Win! 3 0
Yes! 23 2
Disgusting! 58 13
You're Fired! 27 1
:M 148 50
M: 9 0
7e7e7 0 0
Birthday:
Aug 17, 2016 (Age: 3)
Home Page:
Location:
Namoluk
Occupation:
spreading friendship and love

Konjad

High on potatoes, 3, from Namoluk

Konjad was last seen:
Viewing forum list, Jul 7, 2020 at 5:22 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.