Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Konjad
Last Activity:
Jan 17, 2021 at 4:03 PM
Joined:
Nov 3, 2007
Messages:
15,298
Kodex Kool Kredits:
998
Positive ratings received:
368
Neutral ratings received:
1,354
Negative ratings received:
239

Post Ratings

Received: Given:
Button 7 10
Participation Award 135 36
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 329 130
hopw roewur ne 517 212
Brofist 18,338 13,563
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 32 110
nice 123 151
thumbs down 2 1
Up Yours 22 13
Cheers!! 50 53
Funny 3,457 4,928
not sure if serious 27 37
How about this as a button 11 2
feels good man 5 23
rolleyes 31 17
Agree 1,368 3,775
Disagree 254 268
It's a matter of time 5 14
incline 314 729
decline 151 243
Edgy 135 87
meh 69 84
FAKE NEWS 106 152
cool story bro 22 30
I found this text to be too long and as such I didn't read it 132 59
Whatever shit you posted didn't load 58 21
consume product 3 2
Yes 225 41
No 129 47
STOP! posting 12 13
Rage 138 129
:( 15 66
Despair 444 648
Thanks! 120 32
Prestigious 257 137
Salute 379 605
Makes you think... 66 150
Interesting 59 24
Informative 487 645
[citation needed] 180 105
Friendly 771 789
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 90 158
Bro, do you even lift? 13 7
How DARE you!?? 6 9
When words are not enough 31 22
Okily Dokily! 8 11
Useful 10 5
Peaceful protest 7 4
Slam dunk! 11 7
Fabulously Optimistic 265 288
Creative 158 86
Artistic 10 15
butthurt 268 358
Racist 195 505
Absolutely Haram 12 17
Deus Vult 57 7
+20 Social Credit 9 19
"It was Aliens" 100 22
sheeple 34 3
You have issues 4 16
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 12 11
cuck 164 87
it is a mystery 208 713
Old 156 140
/facepalm/ 35 55
honk honk! 74 143
coof 30 18
M'lady 67 61
Bad Spelling 94 57
WTF am I reading 218 449
Nuke it from orbit 47 41
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 14
retadred 316 463
Shit 329 609
quality shit 6 14
Slurp this person's delicious asshole 11 8
Heresy 19 9
Equip the Ring 6 21
Begone thot! 1 7
Excited! 205 129
(autism) 21 51
Doggy 154 135
Kitty 24 34
what? 24 82
Hoo 9 7
That's an Elephant 1 4
popamole 6 5
Balanced 111 221
PIRACY IS WRONG 10 21
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 18 1
covfefe 11 0
Yuge! 19 1
Best Deal! 31 5
WTF!? 18 0
Love! 5 0
Build the Wall! 29 0
Win! 3 0
Yes! 24 2
Disgusting! 78 37
You're Fired! 27 1
:M 174 54
M: 10 0
7e7e7 0 0
Birthday:
Aug 17, 2016 (Age: 4)
Home Page:
Location:
Namoluk
Occupation:
spreading friendship and love

Konjad

High on potatoes, 4, from Namoluk

Konjad was last seen:
Viewing forum list, Jan 17, 2021 at 4:03 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.