Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Tse Tse Fly
Joined:
Dec 26, 2017
Messages:
295
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
19
Neutral ratings received:
175
Negative ratings received:
6

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 7 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 11 4
hopw roewur ne 16 57
Brofist 168 62
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 11 0
thumbs down 3 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 4 0
Funny 178 29
not sure if serious 4 0
How about this as a button 1 0
feels good man 1 0
rolleyes 3 0
Agree 33 40
Disagree 6 0
It's a matter of time 0 0
incline 23 31
decline 11 5
Edgy 2 10
meh 3 0
FAKE NEWS 10 2
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 4 0
Whatever shit you posted didn't load 1 1
consume product 1 0
Yes 50 10
No 8 3
STOP! posting 1 0
Rage 0 1
:( 2 0
Despair 15 16
Thanks! 5 9
Prestigious 17 42
Salute 8 17
Makes you think... 3 0
Interesting 1 0
Informative 9 55
[citation needed] 5 26
Friendly 103 5
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 8 0
Bro, do you even lift? 6 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 6 0
Okily Dokily! 1 0
Useful 2 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 3 0
Fabulously Optimistic 21 6
Creative 0 0
Artistic 0 0
butthurt 12 1
Racist 1 0
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 4 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 14 1
sheeple 0 0
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 0
cuck 9 0
it is a mystery 20 2
Old 8 0
/facepalm/ 2 0
honk honk! 3 1
coof 1 0
M'lady 6 0
Bad Spelling 1 0
WTF am I reading 17 14
Nuke it from orbit 2 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 12 0
Shit 18 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 8 0
Begone thot! 1 0
Excited! 13 10
(autism) 3 0
Doggy 10 4
Kitty 43 0
what? 3 0
Hoo 2 0
That's an Elephant 0 0
popamole 4 0
Balanced 6 0
PIRACY IS WRONG 1 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 6 1
You're Fired! 0 0
:M 7 5
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 2


As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.