Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Gragt
Last Activity:
Oct 16, 2018 at 4:14 AM
Joined:
Nov 1, 2007
Parrots:
1,864,814
Kodex Kool Kredits:
1,865,369
Positive ratings received:
30
Neutral ratings received:
78
Negative ratings received:
32

Post Ratings

Received: Given:
Participation Award 0 6
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 33 4
hopw roewur ne 30 118
Brofist 7,075 2,698
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 6 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 1
Cheers!! 5 3
Funny 256 46
not sure if serious 0 0
rolleyes 3 1
Agree 206 13
Disagree 13 0
incline 18 0
decline 6 11
Edgy 5 3
meh 4 2
FAKE NEWS 0 0
cool story bro 4 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 1
Whatever shit you posted didn't load 0 1
Yes 18 2
No 1 0
STOP! posting 1 0
Rage 11 3
:( 1 0
Despair 25 7
Thanks! 47 3
Prestigious 32 4
Salute 31 28
Makes you think... 1 0
Interesting 5 2
Informative 81 2
[citation needed] 28 0
Friendly 70 23
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 4 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 4 0
Useful 1 0
Fabulously Optimistic 40 29
Creative 16 0
butthurt 14 388
Racist 31 146
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 8 0
"It was Aliens" 9 0
sheeple 2 2
cuck 14 115
it is a mystery 19 0
Old 6 5
M'lady 11 0
Bad Spelling 12 1
WTF am I reading 33 1
Nuke it from orbit 1 0
retadred 39 36
Shit 35 1,588
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 3 3
Heresy 0 1
Equip the Ring 1 0
Excited! 23 5
(autism) 0 2
Doggy 16 3
Kitty 7 0
what? 1 1
Hoo 2 1
popamole 1 0
Balanced 7 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 4 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 5 0
Love! 1 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 3 0
Disgusting! 7 0
You're Fired! 3 0
:M 24 30
M: 0 0
Gender:
Mudcrab
Birthday:
Apr 6, 1981 (Age: 37)
Location:
Dans Ton Cul

Gragt

Arcane, Mudcrab, 37, from Dans Ton Cul

Drinking with the living dead May 20, 2013

Gragt was last seen:
Oct 16, 2018 at 4:14 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)