Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Gragt
Last Activity:
Jul 14, 2019
Joined:
Nov 1, 2007
Messages:
1,864,860
Kodex Kool Kredits:
1,865,369
Positive ratings received:
40
Neutral ratings received:
95
Negative ratings received:
32

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 6 1
Button 0 0
Participation Award 0 6
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 35 4
hopw roewur ne 32 131
Brofist 7,157 2,711
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 7 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 2
Cheers!! 8 3
Funny 309 51
not sure if serious 0 0
rolleyes 3 3
Agree 221 16
Disagree 15 0
incline 21 0
decline 6 12
Edgy 5 4
meh 4 6
FAKE NEWS 3 0
cool story bro 4 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 4 1
Whatever shit you posted didn't load 0 1
Yes 22 2
No 4 0
STOP! posting 1 0
Rage 12 3
:( 2 1
Despair 26 9
Thanks! 49 3
Prestigious 48 4
Salute 43 30
Makes you think... 3 0
Interesting 6 2
Informative 90 3
[citation needed] 30 0
Friendly 73 25
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 0
Bro, do you even lift? 0 0
When words are not enough 4 0
Useful 1 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 41 29
Creative 16 0
butthurt 15 388
Racist 31 146
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 9 0
"It was Aliens" 9 0
sheeple 2 2
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 15 115
it is a mystery 21 0
Old 6 5
/facepalm/ 1 0
honk honk! 0 0
M'lady 11 0
Bad Spelling 13 2
WTF am I reading 34 1
Nuke it from orbit 1 0
retadred 41 36
Shit 38 1,588
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 3 3
Heresy 1 2
Equip the Ring 1 0
Excited! 29 6
(autism) 0 4
Doggy 16 3
Kitty 8 0
what? 1 1
Hoo 3 2
popamole 1 0
Balanced 10 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 4 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 5 0
Love! 1 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 3 0
Disgusting! 7 0
You're Fired! 3 0
:M 26 30
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Apr 6, 1981 (Age: 38)
Location:
Dans Ton Cul

Gragt

Arcane, Male, 38, from Dans Ton Cul

Drinking with the living dead May 20, 2013

Gragt was last seen:
Jul 14, 2019

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)