Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Pika-Cthulhu
Last Activity:
Apr 7, 2020 at 11:44 AM
Joined:
Apr 16, 2007
Messages:
3,874
Kodex Kool Kredits:
410
Positive ratings received:
224
Neutral ratings received:
1,501
Negative ratings received:
89

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 3
Participation Award 24 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 112 43
hopw roewur ne 67 25
Brofist 2,902 2,711
Goldfist 6 0
gimme dem dolla bills 28 2
nice 232 20
thumbs down 4 0
Up Yours 3 1
Cheers!! 45 2
Funny 2,787 567
not sure if serious 7 1
rolleyes 8 0
Agree 1,014 138
Disagree 37 1
incline 244 9
decline 32 5
Edgy 16 1
meh 20 0
FAKE NEWS 20 3
cool story bro 11 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 9 2
Whatever shit you posted didn't load 2 2
Yes 518 27
No 13 3
STOP! posting 3 0
Rage 72 8
:( 12 1
Despair 231 31
Thanks! 25 27
Prestigious 144 7
Salute 135 40
Makes you think... 160 4
Interesting 46 2
Informative 161 40
[citation needed] 12 4
Friendly 86 54
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 68 1
Bro, do you even lift? 19 1
How DARE you!?? 6 0
When words are not enough 19 4
Okily Dokily! 3 1
Useful 3 0
Slam dunk! 11 1
Fabulously Optimistic 178 5
Creative 156 11
butthurt 15 1
Racist 67 4
Absolutely Haram 7 4
Deus Vult 52 3
"It was Aliens" 57 0
sheeple 5 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 16 2
cuck 21 0
it is a mystery 186 7
Old 7 5
/facepalm/ 8 0
honk honk! 75 13
coof 15 2
M'lady 5 3
Bad Spelling 19 2
WTF am I reading 23 17
Nuke it from orbit 38 7
retadred 42 3
Shit 15 5
quality shit 9 1
Slurp this person's delicious asshole 4 0
Heresy 7 1
Equip the Ring 2 1
Excited! 85 9
(autism) 7 1
Doggy 60 7
Kitty 4 2
what? 11 6
Hoo 5 1
That's an Elephant 1 0
popamole 1 0
Balanced 185 3
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 50 3
Yuge! 23 2
Best Deal! 63 8
WTF!? 4 0
Love! 10 2
Build the Wall! 59 1
Win! 7 1
Yes! 70 8
Disgusting! 37 7
You're Fired! 1 2
:M 54 3
M: 1 0
7e7e7 0 0

Pika-Cthulhu

Arcane

Pika-Cthulhu was last seen:
Apr 7, 2020 at 11:44 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)