Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Tytus
Last Activity:
Jun 6, 2020 at 8:44 PM
Joined:
Jul 9, 2011
Messages:
3,102
Kodex Kool Kredits:
619
Positive ratings received:
109
Neutral ratings received:
564
Negative ratings received:
52

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 8
Participation Award 23 15
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 75 67
hopw roewur ne 301 34
Brofist 3,356 1,066
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 12 28
nice 68 0
thumbs down 1 0
Up Yours 9 0
Cheers!! 14 7
Funny 1,333 14
not sure if serious 4 5
How about this as a button 0 0
rolleyes 14 4
Agree 473 25
Disagree 32 4
incline 158 55
decline 78 28
Edgy 21 11
meh 28 10
FAKE NEWS 30 22
cool story bro 4 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 13 1
Whatever shit you posted didn't load 6 5
Yes 130 32
No 50 13
STOP! posting 2 9
Rage 25 13
:( 12 5
Despair 111 23
Thanks! 14 4
Prestigious 129 9
Salute 79 11
Makes you think... 23 29
Interesting 16 11
Informative 166 79
[citation needed] 19 27
Friendly 95 24
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 19 11
Bro, do you even lift? 7 12
How DARE you!?? 8 15
When words are not enough 11 11
Okily Dokily! 2 2
Useful 4 4
Slam dunk! 7 1
Fabulously Optimistic 68 36
Creative 32 7
Artistic 0 0
butthurt 35 14
Racist 47 50
Absolutely Haram 12 35
Deus Vult 33 11
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 20 9
sheeple 2 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 3
cuck 3 33
it is a mystery 80 11
Old 34 33
/facepalm/ 6 3
honk honk! 51 16
coof 2 3
M'lady 15 16
Bad Spelling 17 14
WTF am I reading 106 11
Nuke it from orbit 31 11
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 57 28
Shit 26 20
quality shit 11 2
Slurp this person's delicious asshole 8 8
Heresy 8 9
Equip the Ring 15 8
Excited! 76 17
(autism) 3 10
Doggy 32 18
Kitty 10 4
what? 11 2
Hoo 7 0
That's an Elephant 7 1
popamole 4 3
Balanced 54 7
PIRACY IS WRONG 6 4
covfefe 12 0
Yuge! 17 2
Best Deal! 5 2
WTF!? 2 0
Love! 1 0
Build the Wall! 6 11
Win! 1 2
Yes! 3 0
Disgusting! 59 10
You're Fired! 0 0
:M 40 16
M: 2 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
On the shores of a broken life
Occupation:
Procrastination Instructor

Tytus

Arcane, Male, from On the shores of a broken life

Angry that Twatter has 280 characters, but the prestigious Codex sitll only has 140. May 4, 2018

Tytus was last seen:
Jun 6, 2020 at 8:44 PM
    1. Tytus
      Tytus
      Angry that Twatter has 280 characters, but the prestigious Codex sitll only has 140.
    2. Tytus
      Tytus
      Godzilla 2014 - 30.000 metric tons of shit and betrayal.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Location:
    On the shores of a broken life
    Occupation:
    Procrastination Instructor

    Signature

    Nothing aggravates a delicate situation much more than a massive detonation.

    what they say - what it actually means:
    early access - first playable build
    release - alpha
    release + day 1 patch - beta
    release + three months of patching - gold
    enhanced edition - actual release

    I'm too old now, the magic inside me is dead like a stillborn child.