Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
---
Joined:
Dec 19, 2015
Messages:
1,666
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
28
Neutral ratings received:
90
Negative ratings received:
23

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 3 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 63 16
hopw roewur ne 66 15
Brofist 942 222
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 12 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 0 0
Funny 514 142
not sure if serious 3 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 0 0
Agree 482 283
Disagree 98 95
It's a matter of time 0 0
incline 80 61
decline 51 34
Edgy 44 41
meh 31 7
FAKE NEWS 3 1
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 8
Whatever shit you posted didn't load 1 3
Yes 26 33
No 4 1
STOP! posting 2 0
Rage 15 10
:( 0 0
Despair 111 61
Thanks! 45 39
Prestigious 63 30
Salute 70 47
Makes you think... 1 0
Interesting 21 1
Informative 140 116
[citation needed] 23 44
Friendly 65 18
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 7 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 5 11
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 55 20
Creative 18 18
Artistic 0 0
butthurt 39 35
Racist 21 20
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 6 7
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 5 4
sheeple 1 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 4 0
it is a mystery 36 30
Old 12 25
/facepalm/ 4 0
honk honk! 0 0
coof 0 0
M'lady 9 1
Bad Spelling 4 47
WTF am I reading 32 58
Nuke it from orbit 2 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 40 48
Shit 45 42
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 6 0
Excited! 84 47
(autism) 0 0
Doggy 57 5
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 2 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 6 14
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 3 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 1 0
Yes! 7 0
Disgusting! 6 0
You're Fired! 6 0
:M 26 5
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 1

Birthday:
Dec 30, 1900 (Age: 119)
Location:
Shitaly
Occupation:
Stuff, y'know

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.