Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Alpan
Last Activity:
Sep 21, 2020 at 5:20 PM
Joined:
Mar 4, 2018
Messages:
1,069
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
63
Neutral ratings received:
415
Negative ratings received:
86

Post Ratings

Received: Given:
Button 3 0
Participation Award 24 5
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 54 11
hopw roewur ne 53 5
Brofist 892 93
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 8 1
nice 22 39
thumbs down 1 0
Up Yours 3 0
Cheers!! 13 1
Funny 468 114
not sure if serious 20 8
How about this as a button 1 0
rolleyes 19 2
Agree 712 126
Disagree 74 13
It's a matter of time 0 0
incline 57 20
decline 23 3
Edgy 12 3
meh 37 4
FAKE NEWS 57 0
cool story bro 13 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 11 0
Whatever shit you posted didn't load 5 0
Yes 125 38
No 22 15
STOP! posting 9 1
Rage 10 0
:( 5 0
Despair 104 1
Thanks! 18 29
Prestigious 34 6
Salute 107 26
Makes you think... 30 8
Interesting 34 32
Informative 149 15
[citation needed] 28 8
Friendly 226 31
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 19 6
Bro, do you even lift? 6 0
How DARE you!?? 3 1
When words are not enough 39 0
Okily Dokily! 6 2
Useful 3 1
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 73 0
Creative 9 1
Artistic 0 0
butthurt 33 4
Racist 6 0
Absolutely Haram 5 0
Deus Vult 4 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 22 0
sheeple 9 0
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 12 1
cuck 14 0
it is a mystery 37 0
Old 15 0
/facepalm/ 26 9
honk honk! 15 0
coof 70 1
M'lady 30 0
Bad Spelling 2 3
WTF am I reading 29 2
Nuke it from orbit 5 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 114 6
Shit 27 0
quality shit 5 1
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 19 1
(autism) 10 1
Doggy 8 0
Kitty 3 0
what? 14 2
Hoo 5 0
That's an Elephant 4 0
popamole 2 0
Balanced 43 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 4 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 12 0
You're Fired! 0 0
:M 29 2
M: 1 0
7e7e7 0 0

Stalking 1

Stalkers 3

Gender:
Male

Alpan

Magister, Male

Alpan was last seen:
Viewing thread Bethesda acquired by Microsoft, Sep 21, 2020 at 5:20 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.