Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
buffalo bill
Joined:
Dec 8, 2016
Messages:
468
Kodex Kool Kredits:
111
Positive ratings received:
21
Neutral ratings received:
106
Negative ratings received:
5

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 6 8
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 21 6
hopw roewur ne 4 3
Brofist 591 210
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 6 0
nice 14 0
thumbs down 2 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 4 0
Funny 156 108
not sure if serious 1 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 1 0
Agree 246 305
Disagree 29 55
It's a matter of time 0 0
incline 69 27
decline 8 52
Edgy 16 9
meh 7 0
FAKE NEWS 3 5
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 4
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 51 12
No 6 3
STOP! posting 0 0
Rage 11 0
:( 4 0
Despair 20 20
Thanks! 36 10
Prestigious 75 6
Salute 27 3
Makes you think... 4 0
Interesting 5 0
Informative 73 16
[citation needed] 5 9
Friendly 78 3
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 7 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 7 0
Fabulously Optimistic 15 7
Creative 8 0
Artistic 0 0
butthurt 6 1
Racist 3 2
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 3 0
+20 Social Credit 3 0
"It was Aliens" 4 1
sheeple 2 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 17 1
it is a mystery 48 2
Old 8 1
/facepalm/ 2 0
honk honk! 0 1
coof 0 0
M'lady 2 0
Bad Spelling 1 2
WTF am I reading 8 14
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 8 0
Shit 3 86
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 9 0
(autism) 0 0
Doggy 3 3
Kitty 2 0
what? 1 0
Hoo 2 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 14 0
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 7 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.