Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
cruelio
Last Activity:
Aug 15, 2020 at 5:42 AM
Joined:
Nov 9, 2014
Messages:
301
Kodex Kool Kredits:
92
Positive ratings received:
18
Neutral ratings received:
103
Negative ratings received:
21

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 9 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 11 2
hopw roewur ne 5 0
Brofist 150 23
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 7 0
thumbs down 0 0
Up Yours 3 0
Cheers!! 3 0
Funny 353 18
not sure if serious 6 0
How about this as a button 16 0
rolleyes 9 0
Agree 103 19
Disagree 15 2
It's a matter of time 0 0
incline 15 4
decline 4 9
Edgy 46 6
meh 10 3
FAKE NEWS 20 0
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 20
Whatever shit you posted didn't load 0 2
Yes 18 3
No 4 0
STOP! posting 1 0
Rage 13 0
:( 1 0
Despair 39 0
Thanks! 1 3
Prestigious 12 0
Salute 19 9
Makes you think... 4 0
Interesting 2 0
Informative 21 10
[citation needed] 10 8
Friendly 23 1
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 4 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 9 3
Okily Dokily! 0 0
Useful 2 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 14 2
Creative 5 0
Artistic 0 0
butthurt 54 8
Racist 20 2
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 2 0
sheeple 1 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 8 0
it is a mystery 16 0
Old 3 2
/facepalm/ 6 0
honk honk! 1 0
coof 0 0
M'lady 1 9
Bad Spelling 5 2
WTF am I reading 41 3
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 102 57
Shit 27 9
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 4 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 8 2
(autism) 2 0
Doggy 8 0
Kitty 1 0
what? 2 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 2 0
Balanced 12 5
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 2 0
You're Fired! 2 0
:M 12 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

cruelio

Savant

cruelio was last seen:
Aug 15, 2020 at 5:42 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.