Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
DDZ
Last Activity:
Oct 23, 2021 at 1:18 AM
Joined:
Dec 17, 2012
Messages:
1,795
Kodex Kool Kredits:
619
Positive ratings received:
32
Neutral ratings received:
250
Negative ratings received:
45

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 2
Participation Award 24 6
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 35 5
hopw roewur ne 42 3
Brofist 1,920 741
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 22 23
thumbs down 1 1
Up Yours 8 0
Cheers!! 2 4
Funny 364 165
not sure if serious 2 5
Fishy 0 0
How about this as a button 7 0
feels good man 0 2
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 9 6
Agree 235 132
Disagree 17 12
It's a matter of time 1 1
incline 54 60
decline 9 6
Edgy 21 3
meh 5 6
FAKE NEWS 18 15
cool story bro 7 2
I found this text to be too long and as such I didn't read it 6 5
Whatever shit you posted didn't load 9 0
consume product 0 1
Yes 54 14
No 18 8
STOP! posting 6 5
Rage 8 1
sad 8 0
Despair 27 2
Thanks! 7 4
Prestigious 17 2
Salute 41 5
Makes you think... 7 0
Interesting 7 1
Informative 46 5
[citation needed] 20 9
Friendly 39 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 3 1
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 0 0
Okily Dokily! 1 1
Useful 0 1
Peaceful protest 2 3
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 25 4
Creative 5 2
Artistic 1 0
butthurt 59 7
Racist 29 1
Absolutely Haram 1 2
Deus Vult 2 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 18 1
sheeple 9 0
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 23 12
cuck 56 1
it is a mystery 21 3
Old 7 5
/facepalm/ 15 6
honk honk! 10 2
M'lady 2 7
Math! 1 0
Bad Spelling 15 1
WTF am I reading 19 3
Nuke it from orbit 5 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 1
retadred 185 69
Shit 73 3
quality shit 1 1
Slurp this person's delicious asshole 1 3
Heresy 1 1
Equip the Ring 2 1
Begone thot! 0 0
Excited! 12 6
(autism) 7 11
Doggy 9 1
Kitty 0 1
what? 8 0
Hoo 1 1
That's an Elephant 2 0
popamole 1 3
Balanced 22 0
PIRACY IS WRONG 0 1
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 1 2
covfefe 3 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 4 0
Love! 2 0
Build the Wall! 0 0
Win! 3 0
Yes! 1 0
Disgusting! 8 0
You're Fired! 4 0
:M 10 2
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalking 2

Stalkers 3

Gender:
Male
Birthday:
Apr 6, 1986 (Age: 35)
Location:
Under the Gods
Occupation:
HOG FARMER

DDZ

Red blood, white skin, blue collar, Male, 35, from Under the Gods

There is a lot of fraud guys, I promise!!! Nov 17, 2020

DDZ was last seen:
Oct 23, 2021 at 1:18 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.