Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Dodo1610
Last Activity:
Jan 21, 2022 at 6:14 PM
Joined:
May 3, 2018
Messages:
1,881
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
212
Neutral ratings received:
786
Negative ratings received:
32

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 0
Participation Award 36 36
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 47 119
hopw roewur ne 174 12
Brofist 1,063 853
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 24 0
nice 62 0
thumbs down 2 0
Up Yours 5 0
Cheers!! 11 0
Funny 1,077 403
not sure if serious 17 0
Fishy 0 4
How about this as a button 7 0
feels good man 6 0
sheeeeiiiit 2 0
rolleyes 13 0
Agree 806 405
Disagree 85 126
It's a matter of time 6 0
incline 607 191
decline 242 18
Edgy 11 73
meh 57 0
FAKE NEWS 89 148
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 11 22
Whatever shit you posted didn't load 15 11
consume product 0 0
Yes 266 376
No 63 204
STOP! posting 3 0
Rage 52 36
sad 9 0
Despair 316 59
Thanks! 45 47
Prestigious 106 67
Salute 49 73
Makes you think... 38 0
Interesting 35 0
Informative 382 187
[citation needed] 53 38
Friendly 226 143
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 52 0
Bro, do you even lift? 5 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 63 4
Okily Dokily! 2 0
Useful 2 0
Peaceful protest 7 0
Slam dunk! 5 0
Fabulously Optimistic 184 34
Creative 13 19
Artistic 3 0
butthurt 14 18
Racist 26 232
Absolutely Haram 3 0
Deus Vult 22 14
+20 Social Credit 5 0
"It was Aliens" 24 7
sheeple 15 6
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 13 0
cuck 30 4
it is a mystery 105 27
Old 35 40
/facepalm/ 28 0
honk honk! 113 11
M'lady 7 0
Math! 2 2
Bad Spelling 57 5
WTF am I reading 135 56
Nuke it from orbit 25 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 4 0
retadred 68 59
Shit 62 110
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 8 0
Equip the Ring 1 0
Begone thot! 0 0
Excited! 258 208
(autism) 2 0
Doggy 34 11
Kitty 9 0
what? 18 0
Hoo 4 0
That's an Elephant 4 0
popamole 22 0
Balanced 60 6
PIRACY IS WRONG 3 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 6 0
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 0 1
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 47 10
You're Fired! 0 0
:M 42 12
M: 1 0
7e7e7 0 0
Location:
Germany
Occupation:
Student

Dodo1610

Magister, from Germany

Dodo1610 was last seen:
Jan 21, 2022 at 6:14 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.