Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Neuromancer
Last Activity:
Apr 16, 2021 at 6:06 PM
Joined:
Jun 10, 2018
Messages:
312
Kodex Kool Kredits:
44
Positive ratings received:
54
Neutral ratings received:
206
Negative ratings received:
7

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 0 3
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 2 0
hopw roewur ne 23 36
Brofist 98 445
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 25 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 4 0
Funny 437 366
not sure if serious 1 0
How about this as a button 2 0
feels good man 5 0
rolleyes 1 0
Agree 115 296
Disagree 4 33
It's a matter of time 1 0
incline 32 63
decline 13 57
Edgy 2 5
meh 6 0
FAKE NEWS 2 8
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 15
Whatever shit you posted didn't load 4 24
consume product 0 0
Yes 42 53
No 14 36
STOP! posting 0 0
Rage 10 10
:( 3 0
Despair 31 63
Thanks! 12 12
Prestigious 59 68
Salute 24 51
Makes you think... 7 0
Interesting 2 0
Informative 35 90
[citation needed] 1 4
Friendly 45 76
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 14 0
Bro, do you even lift? 3 0
How DARE you!?? 3 0
When words are not enough 2 8
Okily Dokily! 1 0
Useful 3 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 2 33
Creative 20 24
Artistic 6 0
butthurt 1 3
Racist 6 9
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 1 20
+20 Social Credit 2 0
"It was Aliens" 4 36
sheeple 0 2
Someone has issues 3 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 32 26
Old 25 4
/facepalm/ 21 0
honk honk! 23 67
coof 1 9
M'lady 2 0
Bad Spelling 3 6
WTF am I reading 16 94
Nuke it from orbit 4 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 0
retadred 4 19
Shit 2 24
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Begone thot! 1 0
Excited! 8 0
(autism) 0 0
Doggy 40 38
Kitty 12 0
what? 0 0
Hoo 2 0
That's an Elephant 13 0
popamole 1 0
Balanced 18 6
PIRACY IS WRONG 2 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 1
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 8 22
You're Fired! 0 0
:M 22 11
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 1

  1. You

Neuromancer

Learned

Neuromancer was last seen:
Apr 16, 2021 at 6:06 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.