Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Quillon
Last Activity:
Nov 24, 2020 at 12:21 AM
Joined:
Dec 15, 2016
Messages:
4,564
Kodex Kool Kredits:
231
Positive ratings received:
226
Neutral ratings received:
1,274
Negative ratings received:
61

Post Ratings

Received: Given:
Button 10 0
Participation Award 79 26
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 105 7
hopw roewur ne 243 11
Brofist 1,348 408
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 40 0
nice 111 0
thumbs down 2 0
Up Yours 28 0
Cheers!! 28 0
Funny 2,699 687
not sure if serious 40 0
How about this as a button 5 0
feels good man 0 0
rolleyes 40 0
Agree 1,571 314
Disagree 178 74
It's a matter of time 5 0
incline 600 73
decline 255 17
Edgy 75 23
meh 90 0
FAKE NEWS 76 36
cool story bro 30 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 30 21
Whatever shit you posted didn't load 23 11
Yes 442 206
No 78 12
STOP! posting 13 0
Rage 63 34
:( 14 0
Despair 298 56
Thanks! 49 46
Prestigious 82 21
Salute 130 82
Makes you think... 72 0
Interesting 64 0
Informative 295 161
[citation needed] 94 22
Friendly 217 28
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 31 0
Bro, do you even lift? 33 0
How DARE you!?? 2 0
When words are not enough 110 15
Okily Dokily! 2 0
Useful 5 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 20 0
Fabulously Optimistic 258 37
Creative 109 17
Artistic 0 0
butthurt 64 18
Racist 45 2
Absolutely Haram 6 0
Deus Vult 12 0
+20 Social Credit 3 0
"It was Aliens" 53 18
sheeple 9 2
You have issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 0
cuck 40 1
it is a mystery 309 57
Old 67 31
/facepalm/ 26 0
honk honk! 61 11
coof 1 0
M'lady 18 0
Bad Spelling 43 3
WTF am I reading 162 51
Nuke it from orbit 27 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 0
retadred 208 44
Shit 166 28
quality shit 8 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 4 0
Equip the Ring 4 0
Begone thot! 0 0
Excited! 209 80
(autism) 24 0
Doggy 86 2
Kitty 24 0
what? 43 0
Hoo 21 0
That's an Elephant 12 0
popamole 14 0
Balanced 311 21
PIRACY IS WRONG 13 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 3 0
Yuge! 5 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 9 0
Love! 0 0
Build the Wall! 4 0
Win! 0 0
Yes! 3 0
Disgusting! 19 4
You're Fired! 5 0
:M 89 14
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 3

Gender:
Male
Birthday:
November 20

Quillon

Magister, Male

Quillon was last seen:
Nov 24, 2020 at 12:21 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.