Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Renfri
Last Activity:
Aug 11, 2020 at 9:28 PM
Joined:
Sep 30, 2014
Messages:
342
Kodex Kool Kredits:
114
Positive ratings received:
61
Neutral ratings received:
135
Negative ratings received:
6

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 3 8
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 5 6
hopw roewur ne 32 3
Brofist 467 214
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 8 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 4 0
Funny 436 156
not sure if serious 0 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 3 0
Agree 93 118
Disagree 5 10
It's a matter of time 0 0
incline 28 113
decline 4 29
Edgy 0 11
meh 6 0
FAKE NEWS 10 3
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 5 3
Yes 23 20
No 1 0
STOP! posting 1 0
Rage 11 8
:( 2 0
Despair 17 28
Thanks! 12 8
Prestigious 8 53
Salute 32 60
Makes you think... 21 0
Interesting 3 0
Informative 35 109
[citation needed] 7 3
Friendly 25 97
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 9 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 3 17
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 16 65
Creative 2 30
Artistic 0 0
butthurt 2 34
Racist 5 31
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 25 34
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 11 11
sheeple 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 0
cuck 1 24
it is a mystery 33 56
Old 14 2
/facepalm/ 2 0
honk honk! 46 5
coof 0 1
M'lady 1 0
Bad Spelling 11 2
WTF am I reading 23 51
Nuke it from orbit 11 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 12 19
Shit 3 6
quality shit 4 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 2 0
Excited! 7 17
(autism) 0 0
Doggy 1 34
Kitty 0 0
what? 6 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 18 78
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 12 0
Yuge! 3 3
Best Deal! 2 5
WTF!? 2 0
Love! 2 0
Build the Wall! 4 1
Win! 2 1
Yes! 9 1
Disgusting! 6 1
You're Fired! 0 0
:M 8 1
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 2

Renfri

Arbiter

Renfri was last seen:
Aug 11, 2020 at 9:28 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.