Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Rev
Last Activity:
Oct 10, 2021
Joined:
Feb 13, 2016
Messages:
1,180
Kodex Kool Kredits:
289
Positive ratings received:
192
Neutral ratings received:
501
Negative ratings received:
48

Post Ratings

Received: Given:
Button 3 0
Participation Award 9 15
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 44 63
hopw roewur ne 80 324
Brofist 766 573
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 26 0
nice 55 0
thumbs down 1 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 24 0
Funny 2,822 2,131
not sure if serious 9 0
Fishy 0 0
How about this as a button 9 0
feels good man 5 0
I sense large quantities of Copium 0 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 2 0
Agree 867 1,714
Disagree 65 171
It's a matter of time 3 0
incline 161 397
decline 58 177
Edgy 10 128
meh 23 4
FAKE NEWS 28 95
cool story bro 5 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 10 8
Whatever shit you posted didn't load 5 3
consume product 3 0
Yes 136 250
No 13 21
STOP! posting 4 0
Rage 52 43
sad 9 0
Despair 278 254
Thanks! 16 30
Prestigious 119 232
Salute 159 182
Makes you think... 47 0
Interesting 12 6
Informative 84 254
[citation needed] 22 77
Friendly 167 170
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 31 0
Bro, do you even lift? 7 0
How DARE you!?? 3 0
When words are not enough 22 26
Okily Dokily! 1 0
Useful 3 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 11 0
Fabulously Optimistic 46 170
Creative 30 112
Artistic 6 0
butthurt 23 178
Racist 28 126
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 31 13
+20 Social Credit 8 0
"It was Aliens" 38 31
sheeple 8 8
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 0
cuck 8 48
it is a mystery 85 60
Old 23 32
/facepalm/ 22 0
honk honk! 52 12
M'lady 17 3
Math! 0 0
Bad Spelling 22 19
WTF am I reading 29 306
Nuke it from orbit 12 1
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 0
retadred 41 372
Shit 30 144
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 22 3
Begone thot! 3 0
Excited! 19 66
(autism) 6 0
Doggy 71 18
Kitty 6 0
what? 13 0
Hoo 2 0
That's an Elephant 6 0
popamole 3 0
Balanced 75 78
PIRACY IS WRONG 4 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 0 0
Love! 1 0
Build the Wall! 7 0
Win! 0 0
Yes! 7 0
Disgusting! 17 0
You're Fired! 0 0
:M 69 44
M: 14 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Occupation:
Student

Rev

Arcane, Male

Rev was last seen:
Oct 10, 2021

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.