Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Sloul
Last Activity:
Nov 25, 2020 at 8:46 PM
Joined:
Mar 26, 2016
Messages:
237
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
20
Neutral ratings received:
39
Negative ratings received:
2

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 1 18
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 5 8
hopw roewur ne 3 14
Brofist 170 709
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 7 0
thumbs down 1 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 2 0
Funny 41 325
not sure if serious 2 0
How about this as a button 0 0
feels good man 0 0
rolleyes 0 0
Agree 55 631
Disagree 12 159
It's a matter of time 0 0
incline 35 233
decline 6 47
Edgy 3 14
meh 4 0
FAKE NEWS 6 31
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 2
Whatever shit you posted didn't load 1 0
Yes 16 82
No 2 6
STOP! posting 0 0
Rage 2 1
:( 1 0
Despair 1 62
Thanks! 16 1
Prestigious 10 37
Salute 8 73
Makes you think... 1 0
Interesting 1 0
Informative 48 157
[citation needed] 5 5
Friendly 17 118
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 2 5
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 7 15
Creative 1 54
Artistic 0 0
butthurt 0 16
Racist 1 1
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 1
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 0 2
sheeple 0 6
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 7 10
Old 3 9
/facepalm/ 0 0
honk honk! 0 23
coof 0 1
M'lady 0 0
Bad Spelling 3 1
WTF am I reading 2 22
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 10 83
Shit 4 103
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 0 0
Begone thot! 0 0
Excited! 9 100
(autism) 2 0
Doggy 2 25
Kitty 1 0
what? 4 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 9 43
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 2
You're Fired! 0 0
:M 7 1
M: 0 0
7e7e7 0 0

Sloul

Learned

Sloul was last seen:
Nov 25, 2020 at 8:46 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.